Coca-Cola, gigantul mondial în producția de băuturi răcoritoare, a dezvăluit recent o nouă băutură, numită Y3000, care a fost creată cu ajutorul inteligenței artificiale. Această băutură reprezintă o combinație inedită între gusturile tradiționale ale brandului și inovațiile tehnologice ale secolului 21.
Procesul de creare a acestei băuturi a fost unul complex. În primul rând, cercetătorii companiei au colectat date despre preferințele gustative ale consumatorilor. Aceste informații au fost apoi procesate de un sistem bazat pe inteligență artificială. Deși Coca-Cola nu a oferit detalii specifice despre gustul acestei băuturi, se știe că Y3000 va fi disponibilă în două variante: cu zahăr și fără zahăr.
Ambalajul băuturii Y3000 este, de asemenea, un produs al inteligenței artificiale. Designul său futurist, cu nuanțe de argintiu, mov și albastru deschis, evocă ideea de evoluție și transformare. Acest ambalaj reflectă viziunea companiei pentru viitor și modul în care tehnologia poate influența chiar și cele mai tradiționale domenii, precum producția de băuturi.
Oana Vlad, directorul global de strategie al Coca-Cola, a subliniat că acest proiect demonstrează potențialul inteligenței artificiale în industria băuturilor. Ea speră că, chiar și peste 1000 de ani, Coca-Cola va rămâne la fel de relevantă și răcoritoare ca în prezent. În plus, pe ambalajul băuturii se găsește un cod QR care oferă acces la Creations Hub, o aplicație ce transformă fotografii ca și cum ar fi fost făcute în anul 3000.
Pentru cei curioși să încerce această băutură inovatoare, Y3000 va fi disponibilă într-un număr limitat în Statele Unite, Canada, China, precum și în anumite țări din Europa și Africa.
[SURSA]
Vreau și în România să existe