Nu a fost un secret faptul că Facebook a lucrat de luni de zile la o caracteristică pentru a face Messenger și Instagram interoperabilă . Firma lui Mark Zuckerberg a confirmat implementarea treptată a acestei opțiuni în mai multe țări înainte de implementarea globală.
„ Oamenii comunică mai mult ca oricând în spații private. Peste un miliard de oameni folosesc deja Messenger pentru a partaja, a ieși și a se exprima cu familia și prietenii lor ” , a explicat Facebook într-un comunicat. De asemenea, ar trebui să aducă ceva nou în domeniul marketingului.
În acest sens, am aflat despre sosirea API-ului Messenger pe mesageria Instagram. Concret, companiile își vor putea gestiona comunicațiile pe cele două rețele sociale. Deocamdată, această noutate este disponibilă doar în versiunea beta pentru unele companii mari precum Adidas, H&M sau Sephora, dar putem considera o lansare iminentă pe scară largă.
Această actualizare va permite progresul real al companiilor în relațiile lor cu clienții de pe Instagram. La fel ca pe Messenger, va fi posibil să răspundeți la mesajele trimise în DM, prin povești sau în comentarii. De asemenea, se potrivește foarte bine modelului Instagram Shopping , care permite companiilor să își eticheteze produsele și să posteze linkuri care vă permit să achiziționați direct articolele în cauză pe site-ul companiei.
Pentru Facebook, îmbunătățirea interoperabilității dintre cele două rețele sale sună, de asemenea profitoare, evident. Firma specifică în comunicatul său de presă: „ În ultimul an, numărul total de conversații zilnice între persoane fizice și companii de pe Messenger și Instagram a crescut cu peste 40%. Pentru companii, potențialul de a genera vânzări și de a îmbunătăți satisfacția clienților prin interacțiuni semnificative cu publicul pe mesageria Instagram este imens. ”
Dacă sunteți interesat de această nouă funcție, puteit incerca sa completati acest formular.