BMW prezintă cel mai nou membru al programului i Vision Concept Car

BMW a dezvăluit cel mai recent concept car – BMW i Vision Dee – ca cel mai recent membru al programului i Vision. Începând cu 2017, compania a lansat modelele Dynamics, Next și Circular. Cuvântul Dee înseamnă „Digital Emotional Experience”, iar inovația majoră a acestui model este Sliderul BMW Mixed Reality.

Conducătorii de automobile cu platforma de vehicule electrice BMW Neue Klasse (începând cu 2025) vor experimenta caracteristicile BMW i Vision Dee. Printre acestea se numără Mixed Reality Slider, care folosește senzori pentru a determina cât de mult conținut digital să fie afișat pe un ecran care poate fi vizualizat pe parbriz. Acest ecran afișează informații despre condus, divertisment și conținut de realitate augmentată, de la modul analogic până la două niveluri de capabilități AR/VR.

Adrian van Hooydonk, CEO al BMW Design Group, a vorbit despre acest concept car: „Cu i Vision Dee, ne propunem să arătăm cum să-ți integrezi mașina în viața ta digitală. Mașina ta va fi ușa către lumea digitală, iar tu vei deține întotdeauna controlul. Dacă este implementată corect, tehnologia creează experiențe valoroase, te face un șofer mai bun și aduce mașinile mai aproape de oameni.”

Atunci când șoferul se apropie, BMW i Vision Dee îl va întâmpina cu efecte grafice, luminoase și sonore personalizate în funcție de șofer. De asemenea, se poate comunica verbal cu mașina, care va răspunde cu pictograme pe grila sa interconectată digital.

Astfel, BMW i Vision Dee va revoluționa modul în care proprietarii de automobile interacționează cu vehiculul lor. Se pare că tehnologia poate într-adevăr să aducă oamenii și mașinile mai aproape, așa cum a promis van Hooydonk. Acest concept car promite să deschidă un nou nivel de personalizare și de conexiune digitală, urmând să intre în producție în 2025. Însă, va trebui să așteptăm și să vedem dacă BMW va reuși să aducă cu succes o tehnologie revoluționară pe șosea.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.