Corning lansează Gorilla Glass conceput pentru a îmbunătăți calitatea fotografiilor

Pe spatele majorității smartphone-urilor moderne, există o multitudine de senzori foto, cum ar fi teleobiectivele sau camerele cu unghi larg. Pentru a evita deteriorarea pozelor, lentilele sunt protejate de un strat de sticlă, care se poate zgâria în timp. Însă, există multe tipuri de materiale care previn pe cât mai mult posibil acest lucru, cum ar fi celebrul Gorilla Glass. Dar acestea tind să reflecte lumina, împiedicând astfel obținerea unei calități optime a fotografiilor.

Acest lucru face dificilă găsirea unui material potrivit care să ofere și antireflex cât și o rezistență la zgârieturi. Cu toate acestea, conform TheVerge, Corning pare să fi găsit soluția cu Gorilla Glass DX.

Acest material a fost folosit încă din 2016 în peste 30 de milioane de ceasuri și brățări inteligente și tocmai a fost adaptat pentru a proteja lentilele foto ale smartphone-urilor. Potrivit companiei Corning, ar putea permite trecerea a 98% din lumină, făcând astfel posibilă obținerea de fotografii de calitate fără a compromite protecția lentilelor.

Samsung pregătește deja un smartphone echipat cu Gorilla Glass DX

Apple folosește de mulți ani safirul pentru a proteja lentilele foto ale telefoanelor sale. De altfel, materialul permite intrarea unui nivel ridicat de lumină. Astfel, Gorilla Glass DX a fost proiectat pentru a se aproape cât mai mult de ceea ce oferă safirul, după cum se poate vedea în videoclipul de mai jos.

Fără prea multe detalii, Corning susține că noul său Gorilla Glass DX va fi disponibil în curând pe un dispozitiv Samsung. Noi credem că acesta ar putea fi dezvăluit în timpul următorului Galaxy Unpacked din 11 august.

Dacă acest nou material își respectă promisiunile, va fi mai puțin costisitor decât safirul și va oferi o protecție eficientă împotriva zgârieturilor, maximizând în același timp calitatea fotografiilor și devenind astfel o opțiune viabilă pentru producătorii care doresc să mențină costurile de producție la un nivel cât mai scăzut.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...