Tumblr, care a fost popular la începutul anilor 2010, a cunoscut o pierdere gravă de utilizatori de-a lungul anilor. Tumblr începe să lase tinerii creatori să câștige bani pentru a-și atrage site-ul.
Tumblr, care a câștigat o popularitate serioasă în special de la generația Y la începutul anilor 2010 dar a avut o soarta precum Instagram care și-a pierdut popularitatea odată cu creșterea Twitter și TikTok. Cu toate acestea, Tumblr încă nu a renunțat la rețelele de socializare. Cu Post+ , noua funcție Tumblr , creatorii de conținut vor putea câștiga bani din Tumblr.
Post+ seamănă oarecum cu platforma Patreon. În loc să își facă conturile private, creatorii de conținut pot oferi doar o parte din conținutul lor utilizatorilor plătiți. Post+, care nu permite creatorilor să aleagă prețurile pentru moment, vine cu trei abonamente diferite. Tumblr va primi un comision de 5% din abonamentele vândute cu 3,99 USD, 5,99 USD și 9,99 USD pe lună . Creatorii vor putea, de asemenea, să partajeze în continuare conținut gratuit.
Tumblr dispune de un astfel de pas, un pas spre generația Z. Lance Willette, directorul tehnic al produselor și tehnologiei Tumblr, este de părere că,” din generația Z, în comparație cu generațiile anterioare, apreciază conținutul pe care îl produc pe internet și cred că ar trebui să câștige bani pentru conținutul lor. Gen Z, care reprezintă 48% din baza de utilizatori Tumblr, va fi foarte mulțumita de Post+.„
Deși nu există nicio explicație cu privire la numărul de utilizatori lunari ai Tumblr, site-ul are peste 500 de milioane de bloguri și 11 milioane de conținut nou este produs zilnic. Mai ales în zilele noastre, când este popular să producem conținut pe internet cu pandemiea, Tumblr pare să fi făcut un pas foarte corect. În timp ce Tumblr întârzie puțin la petrecere, Post+ ar putea avea succes în atragerea de noi utilizatori.