eMAG este cel mai mare retailer online din România, oferind o gamă variată de produse și servicii pentru toate gusturile și nevoile. Fondată în 2001, compania a crescut constant și a devenit un lider pe piața de comerț electronic din Europa Centrală și de Est. Fie că sunteți în căutarea unui laptop nou, a unei mașini de spălat sau a unei asigurări de călătorie, eMAG are soluția pentru dvs.
Dar ce se întâmplă dacă aveți o problemă cu comanda dvs., o întrebare despre un produs sau un feedback de oferit? Cum puteți lua legătura cu eMAG și să obțineți răspunsurile și ajutorul de care aveți nevoie? În acest articol, vă vom prezenta cele mai simple și eficiente modalități de a contacta eMAG, în funcție de situația dvs. specifică. Pe această cale, am adunat toate informațiile de care aveți nevoie pentru a lua legătura cu echipa lor de servicii clienți. Fie că aveți nevoie de ajutor cu o comandă, aveți o întrebare despre un produs sau întâmpinați dificultăți tehnice și căutați ajutor prin eMAG contact, noi vă spunem exact ce trebuie să faceți pentru a obține asistența de care aveți nevoie din partea companiei eMAG.
Contactați eMAG prin număr de telefon
Una dintre cele mai rapide și ușoare modalități de a contacta eMAG este prin telefon. Compania are mai multe numere de telefon disponibile pentru diferite tipuri de solicitări, toate cu tarif normal. Astfel, dacă vă întrebați, „Cum contactez eMag prin număr de telefon?”, iată care sunt aceste numere și când să le folosiți:
- Pentru a înregistra, anula sau modifica o comandă: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00. Aceste numere sunt disponibile de luni până duminică între orele 7:00 și 22:00.
- Pentru a face o reclamație sau o sesizare: 021 200.52.00 (tasta 5). Acest număr este disponibil de luni până vineri între orele 9:00 și 20:00.
- Pentru a solicita o reparație sau un retur: 0742.726.843 sau *4114 (doar în rețelele mobile). Aceste numere sunt disponibile de luni până vineri între orele 8:00 și 16:00 și sâmbătă între orele 10:00 și 14:00.
- Pentru a cere informații despre asigurările RCA sau de călătorie: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00 (tasta 6). Aceste numere sunt disponibile de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00.
- Pentru a contacta departamentul de vânzări B2B: 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00 (tasta 7). Aceste numere sunt disponibile de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00.
Puteți apela aceste numere dacă aveți nevoie de ajutor cu următoarele situații:
- plasare comandă telefonic sau dacă doriți să verificați statusul unei comenzi existente
- anulare sau să modificare o comandă deja plasată
- efectuarea unei plângeri sau a unei sesizări legată de calitatea produselor, serviciilor sau livrării
- doriți să solicitați o reparație sau un retur pentru un produs defect sau nepotrivit
- cererea unor informații despre asigurările RCA sau de călătorie oferite de eMAG
- cumpărarea de produse în cantități mari pentru afacerea dvs. sau să aflați mai multe despre beneficiile eMAG Corporate
Contactați eMAG prin chat online sau formular de contact
Dacă nu vreți să sunați la eMAG sau nu aveți posibilitatea să o faceți, puteți opta pentru chatul online sau formularul de contact de pe site-ul lor. Aceste metode vă permit să comunicați cu echipa eMAG prin intermediul internetului, fără a fi nevoie de un apel telefonic. Iată care sunt avantajele acestor metode:
- Sunt rapide, comode și accesibile. Puteți folosi chatul online sau formularul de contact oricând și de oriunde aveți o conexiune la internet.
- Sunt personalizate și eficiente. Puteți alege subiectul solicitării dvs. și puteți furniza toate detaliile necesare pentru a primi un răspuns adecvat.
- Sunt sigure și confidențiale. Puteți fi siguri că datele dvs. personale sunt protejate și că conversația dvs. este privată.
Puteți folosi chatul online sau formularul de contact dacă aveți nevoie de ajutor cu următoarele situații:
- Vreți să puneți o întrebare generală sau specifică despre un produs, o comandă, o livrare, un retur, o garanție sau un serviciu
- Vreți să faceți o solicitare sau o reclamație legată de experiența dvs. cu eMAG
- Vreți să oferiți un feedback sau o sugestie pentru îmbunătățirea serviciilor eMAG
- Vreți să raportați o eroare sau o problemă tehnică pe site-ul eMAG
Cum contactez eMag prin chat sau formular? Pentru a accesa chatul online sau formularul de contact, trebuie doar să intrați pe site-ul eMAG și să apăsați pe butonul „eMAG Help” din partea dreaptă sus a paginii. Apoi, puteți alege un subiect legat de problema dvs. și o metodă între „Chat online” sau „Formular de contact” și să completați câmpurile solicitate.
În ceea ce constă formularul de contact, veți găsi mai multe tipuri în funcție de caz, inclusiv un formular pentru contact general, un formular de contact pentru retur, formular de de contact service produse, cât și un formular pentru eMag marketplace.
În ceea ce constau pașii premergători, ceea ce trebuie să faceți în general cu fiecare formular este să:
- Selectați ceea ce este legat de solicitarea dvs. (produs/comandă, livrare, retur, garanții și servici, plată, erori sau solicitări);
- Selectați motivul solicitării (aceasta diferă în funcție de ceea ce ați selectat în cadrul pasului anterior);
- Scrieți numărul comenzii (optional);
- Oferiți câteva detalii (optional);
- Completați cu datele personale (prenume și nume, telefon, adresa de e-mail);
- Apăsați pe „Trimite formularul”.
Contactați eMAG prin rețele sociale
Ei bine, dacă sunteți un fan al rețelelor sociale, puteți urmări paginile lor de Facebook, Twitter și Instagram ale eMag. Aceste rețele sociale vă oferă posibilitatea să interacționați cu echipa eMAG într-un mod mai informal și să aflați noutăți și oferte speciale. Iată care sunt avantajele acestor metode:
- Sunt interactive, distractive și informative. Puteți vedea postări, imagini și videoclipuri interesante despre produsele și serviciile eMAG, puteți participa la concursuri sau campanii și puteți comunica cu alți clienți sau experți.
- Sunt rapide, comode și accesibile. Puteți trimite mesaje, comentarii sau întrebări către echipa eMAG oricând și de oriunde aveți o conexiune la internet.
- Sunt expresive, personale și autentice. Puteți exprima opinia sau impresia dvs. despre eMAG, puteți oferi feedback sau sugestii și puteți vedea cum este eMAG din spatele scenei.
Dar cum contactez eMag prin intermediul rețelelor de socializare? Pentru a accesa rețelele sociale ale eMAG și a lua legătura cu acesta, trebuie doar să intrați pe pagina „Despre eMag” din ultima secțiune a paginii principale și apoi să faceți scroll și să apăsați pe iconițele corespunzătoare din partea stângă de jos a paginii cu logo-ul rețelelor pe care eMag e prezent. Sau puteți căuta direct eMAG pe Facebook, Twitter sau Instagram și să le dați follow.
Puteți folosi rețelele sociale dacă aveți nevoie de ajutor cu următoarele situații:
- Vreți să urmăriți statusul comenzilor dvs. prin intermediul mesajelor automate
- Vreți să participați la concursuri sau campanii organizate de eMAG
- Vreți să comunicați cu alți clienți sau experți despre produsele sau serviciile eMAG
- Vreți să exprimați opinia sau impresia dvs. despre eMAG
- Vreți să oferiți feedback sau sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor eMAG
Contactați eMAG prin poștă sau fax pentru a trimite documente oficiale sau a păstra o dovadă scrisă
Dacă aveți nevoie să trimiteți documente oficiale către eMAG sau să păstrați o dovadă scrisă a comunicării cu ei, puteți opta pentru poștă sau fax. Aceste metode vă permit să contactați eMAG într-un mod mai formal și mai sigur. Iată care sunt avantajele acestor metode:
- Sunt oficiale, serioase și respectuoase. Puteți trimite documente oficiale cum ar fi facturi, contracte sau cereri către eMAG într-un mod profesionist și legal.
- Sunt sigure, confidențiale și verificabile. Puteți fi siguri că documentele dvs. ajung la destinație și că nu sunt pierdute sau alterate. De asemenea, puteți păstra o copie a documentelor trimise și a celor primite de la eMAG.
- Sunt doveditoare, concludente și irevocabile. Puteți folosi documentele trimise sau primite prin poștă sau fax ca dovadă în cazul unor litigii sau neînțelegeri cu eMAG.
Cum contactez eMag prin poștă sau fax? Pentru a contacta eMAG prin poștă sau fax, trebuie doar să trimiteți documentele dvs. la adresa poștală sau numărul de fax ale eMAG. Acestea sunt:
- Adresa poștală: Sos. București Nord nr. 15-23, Swan Office Park – Windsor Building, București
- Numărul de fax: 021 200.52.00
Puteți folosi poșta sau faxul dacă aveți nevoie de ajutor cu următoarele situații:
- Vreți să trimiteți documente oficiale cum ar fi facturi, contracte sau cereri către eMAG
- Vreți să rezolvați situații complexe sau delicate care necesită un schimb oficial de documente
- Vreți să păstrați o evidență scrisă a comunicării cu eMAG
- Vreți să aveți o dovadă în cazul unor litigii sau neînțelegeri cu eMAG
Contactați eMAG prin intermediul unui showroom
Dacă aveți nevoie să contactați eMAG din orice motiv, o puteți face prin intermediul showroom-ului lor. Showroom-ul eMAG este pentru ridicarea personală a comenzilor sau pentru retururi (caz în care banii vor fi restituiți pe loc). Bineînțeles, pot exista cazuri în care aveți nevoie de informații, aveți solicitări sau reclamații. Puteți face acest lucru dacă vă este mai ușor decât prin telefon sau prin formular, prin intermediul showroom-ului cel mai apropiat de locația dumneavoastră.
Lista completă a showroom-urilor eMAG din toată țara, se află pe site-ul oficial eMAG. Showroom-urile sunt o modalitate excelentă de a discuta timp față în față cu reprezentanții serviciului clienți și pot oferi adesea o implicare mai personală decât alte metode de contact. Așadar, dacă aveți nevoie să luați legătura cu eMAG, o puteți face și prin intermediul showroom-urilor, față de celelalte metode deja discutate în cadrul acestui articol.
eMAG contact email
Spre deosebire de mulți alți retaileri online, eMAG nu oferă o adresă de e-mail prin care clienții să poată contacta compania. Acest lucru poate fi frustrant pentru cei care au întrebări sau probleme. Vestea bună este că există mai multe alte modalități de a intra în contact cu eMAG, pe care le-am menționat în cadrul acestui articol. De asemenea, au o secțiune extinsă de întrebări frecvente care ar putea fi în măsură să vă răspundă la întrebarea dvs. Dacă tot nu puteți găsi ceea ce căutați, puteți contacta echipa lor de social media pe Facebook.
Cine detine eMAG?
eMAG este unul dintre cei mai importanți retaileri online din România, fondat în 2001. Compania oferă o gamă largă de produse, inclusiv electronice, computere, electrocasnice și multe altele. În 2009, eMAG a fost achiziționată de Asesoft Distribution, iar Iulian Stanciu a devenit CEO. În iulie 2012, Naspers, un fond de investiții sud-african, a achiziționat 70% din acțiunile eMAG dar Iulian Stanciu a rămas în continuare CEO al companiei.
Ce este eMAG?
eMAG este unul dintre cei mai mari retaileri online din România. Compania vinde o gamă largă de produse, de la echipamente și componente IT la articole pentru casă și grădină. eMAG are reputația de a oferi prețuri bune și servicii excelente pentru clienți. Compania oferă, de asemenea, o gamă largă de opțiuni de livrare, de la livrare standard la livrare expres. eMAG este o filială a Naspers, una dintre cele mai mari companii media din lume. Naspers deține și alți retaileri online, cum ar fi Takealot în Africa de Sud și chiar a deținut Flipkart din India care însă a fost vândută către Walmart pentru 2,2 miliarde de dolari americani.
In cat timp pot returna un produs la eMAG?
eMAG oferă un serviciu de retur gratuit de 30 de zile pentru majoritatea produselor. Această perioadă de retur nu afectează dreptul legal de retragere în termen de 14 zile pentru vânzările la distanță, ci se adaugă la acesta în beneficiul clienților eMAG. Retururile sunt ușor de inițiat prin intermediul site-ului sau aplicației eMAG, iar clienții au opțiunea de a returna articolele prin curier sau de a le lăsa la un punct de preluare eMAG. În majoritatea cazurilor, rambursările sunt procesate în termen de 5-7 zile lucrătoare de la primirea returului de către eMAG. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că poate dura mai mult timp până când rambursarea apare în contul dvs., în funcție de timpul de procesare al băncii dvs. În general, eMAG se străduiește să facă retururile cât mai simple și mai convenabile pentru clienții săi.
Ce fac dacă o livrare eMAG a fost anulată?
Dacă ați plasat o comandă la eMAG și aceasta este anulată, nu vă faceți griji! Aveți câteva opțiuni. Dacă comanda a fost anulată și este returnată la depozit, puteți pur și simplu să plasați o nouă comandă. Cu toate acestea, dacă ați plătit deja pentru comandă, va trebui să contactați echipa eMAG pentru a vă rambursa sau pentru a începe procedura de recuperare a banilor.
Ce fac dacă livrarea de la eMAG întârzie?
Dacă vă întrebați ce trebuie să faceți dacă livrarea eMAG întârzie, primul pas este să urmăriți starea comenzii dumneavoastră în secțiunea „Comenzile mele” din contul dumneavoastră de client. Puteți verifica starea comenzii în partea de jos a acestei pagini, iar dacă faceți click pe numărul de urmărire (AWB), vă va duce pe site-ul companiei de curierat unde puteți obține mai multe informații despre data de livrare preconizată. În cazul în care eMAG nu reușește să livreze așa cum a promis, vă va contacta prin SMS cu actualizări. Între timp, nu ezitați să contactați echipa eMAG de servicii pentru clienți pentru mai multă asistență.
Trebuie să contactez eMAG pentru a urmări statusul unei comenzi?
Puteți urmări starea comenzii dvs. în secțiunea Istoricul comenzii din contul dvs. de client eMAG. Pentru a face acest lucru, pur și simplu conectați-vă la contul dvs. la https://www.emag.ro/user/login și navigați la comanda respectivă. Va fi afișat statusul actual al comenzii dvs., împreună cu alte informații importante, cum ar fi data estimată de livrare. Urmărirea comenzii dvs. este o modalitate rapidă și ușoară de a fi la curent cu evoluția acesteia și încurajăm toți clienții să facă acest lucru.
Ce inseamna ordin de plata eMAG?
Atunci când plasează o comandă pe eMAG Marketplace, clienții pot alege dintre patru metode de plată, dintre care una este Ordinul de plată. Ordinul de plată este un instrument de plată bancar care permite clienților să dea instrucțiuni băncii lor să plătească o sumă de bani în numele lor către vânzător. Clienții pot alege să plătească pentru produsele comandate de pe site-ul eMAG atunci când plasează produsele în coșul de cumpărături, apăsând butonul „Confirmă comanda”. După confirmarea comenzii, clienții vor fi redirecționați către metoda de plată preferată. În cazul în care clienții aleg Ordinul de plată ca metodă de plată preferată, aceștia vor fi redirecționați către Portalul de plată eMAG, unde vor putea completa datele bancare și confirma plata. După ce plata a fost confirmată, banii vor fi transferați din contul clientului în contul vânzătorului, iar produsele vor fi expediate către client.
De ce nu merge site-ul eMAG?
Există o serie de motive potențiale pentru care site-ul eMAG ar putea să nu funcționeze. S-ar putea ca serverele să nu funcționeze sau să întâmpine dificultăți tehnice. Alternativ, ar putea exista o problemă cu conexiunea dvs. la internet. Dacă utilizați o rețea Wi-Fi publică, este posibil ca conexiunea să fie prea lentă sau intermitentă. În cele din urmă, merită, de asemenea, să verificați dacă site-ul web este blocat de un software al dispozitivului utilizat. Dacă oricare dintre acești factori nu sunt cauza problemei, vă recomandăm să încercați din nou mai târziu sau să contactați serviciul de asistență pentru clienți eMAG.
saltare ! as vrea sa dau in chirie un spatiu pentru easybox in cluj napoca zona manastur ,care sunt pasi?
Cand ai sunat ultima data la 021 200.52.00 sau 0722.25.00.00 ?
Nu sunt functionale.
Cred ca ar trebui sa verifici intai si dupa sa postezi!
Bună dimineața. Doresc să achiziționez o Ladă frigorifică Star Light CCFM 99WH 99 litri și nu știu cum să procedez. Plata o fac la livrarea comenzii, când îmi este adusă de firma ce o livrează+ costurile de transport.
draga emag aveti softul comenzi online Varza/ in cerc sa iau o combina liebherr si nu am nici o sansa / rusinica
Bună ziua, vreau să comand un frigider, însă am o nelămurire privind livrarea, ? Livrarea se face până în fața ușii apartamentului ? adică la etajul 4 ? sau până în fața scării ? Un răspuns pot primi pe adresa de mail a contului emag. Ca mețiune, FOARTE RĂU este faptul că deși am cont, nu se poate discuta cu cineva la telefon, sau chiar prin mesaje, pentru situații atipice, este asistentul virtual care are numai răspunsuri prestabilite, și este deosebit de inervant, pentru o situație atipică.
Mulțumesc frumos pentru înțelegere !
Din pacate numerele de telefon de la emag nu mai exista, si nici chatbot nu au. Un dezastru : (
Bună ziua ma puteți ajuta am primit prin sms cum că am câștigat un premiu de la dumneavoastră un telefon iPhone nici nu știu dacă este adevărat au fost ceva concursuri la dumneavoastră la firme. Aș un răspuns. Fiindcă îmi cere și card cu date. Vă mulțumesc.
Am o comandă la d-voastră este blocată la o firmă de curierat . Posibil ca mâine să fie rambursată nu de la mine ci de la firma respectivă de curierat , poate interveniți d-voastră să-mi fie adusă acasă . Nr.comenzi este #301808411.
Comanda facuta – si platita – in 24.07.2023 …..neonorata ( nelivrata, nici macar predata curierului ) pana in data de 15.08.2023. Am facut cateva sesizari…..raspunsul este generat automat…..nimeni nu te contacteaza, nimeni nu te baga in seama !!!!!!!!!!!!!!. Dezastru EMAG, nu voi mai face cumparaturi de la ei, candva erau seriosi !!!!!!!!!!!!!!
De zile bune incerc sa intru pe E-MAG si de pe Firefox si pe Google Chrome, degeaba, siteul nu poate fi accesat ……….
SUNT RODICA PURCARU DIN BACĂU ȘI AM PRIMIT UN SMS CĂ AM CĂȘTIGAT UN PREMIU, E ADEVĂRAT? MI-A FOST FRICĂ SĂ ACCESEZ LINK-ul . E UN CONCURS SAU O CAPCANĂ ?
Buna ziua, cel mai probabil este „capcana”, asa ca va rugam sa nu accesati nici un link ce pare suspect, nu doar cand vine vorba de eMAG cat si in legatura cu alte servicii.
Totul este un articol publicitar bine scris . Doar atat. Numerele de telefon nu sunt funtionale, de fapt un robot te sfatuieste sa apelezi chatbot-ul din site. Am incercat sa discut pe acest canal. Experienta de utilizator e minima. In final a intrat un „agent” care a scris si a iesit aproape instantaneu. Practic nu a lasat nici o varianta de reply.
Am cumpărat un storcător de legume și fructe care s-a defectat (s-a oprit din funcționare) chiar în primul sfert de oră.
Deoarece l-am achiziționat pe firmă, nu am dreptul de retur (sau cel puțin așa am dedus deoarece produsul respectiv nu apare în lista cu produsele eligibile de retur).
Vă rog să mă ajutați cu o soluție (în afară de cea aproape evidentă și anume să nu mai achiziționez nimic de pe emag).
Mulțumesc.