Gigantul de social media, Facebook a anuntat oficial ochelarii inteligenți Ray-Ban Stories, pe care i-a dezvoltat pentru a filma videoclipuri scurte POV. Dispozitivul funcționează integrat cu aplicațiile de socializare.
Împreună cu compania Facebook, Ray-Ban, a lansat oficial primii ochelari inteligenți, Ray-Ban Stories. Este destul de similar cu ochelarii dezvoltatorilor Snapchat .
Ray-Ban Stories are două camere încorporate de 5MP care pot filma și înregistra videoclipuri cu o durată de până la 30 de secunde. Captura poate fi controlată utilizând butonul fizic al Facebook Assistant sau comenzile vocale. În timp ce fotografiați, ochelarii au un indicator LED pentru a informa oamenii din apropiere că faceți o fotografie sau înregistrați un videoclip.
Disponibil pentru vânzare începând de la 299 USD
Ochelarii Ray-Ban au, de asemenea, difuzoare încorporate, o matrice cu trei microfoane cu tehnologie de formare a fasciculului și un algoritm de anulare a zgomotului de fundal pentru a îmbunătăți calitatea vorbirii .
Ochelarii inteligenți sunt, de asemenea, împerecheați cu noua aplicație Facebook View , unde utilizatorii își pot împărtăși poveștile și amintirile cu prietenii și urmaritorii de pe social media . Aplicația facilitează editarea și postarea conținutului video pe Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, TikTok, Snapchat și alte rețele sociale .
Acesti ochelari Ray-Ban au 20 de opțiuni de cadru clasice . Puteți alege, de asemenea, dintr-o varietate de lentile atunci când cumpărați, iar prețul ochelarilor inteligenți începe de la 299 USD .