Galaxy Buds 2 primesc suport pentru 360 Audio și alte îmbunătățiri

Samsung a pregătit o actualizare pentru Galaxy Buds 2, disponibile pe piață din luna august a anului trecut. Acesta aduce suport pentru 360 Audio, o conectivitate Bluetooth mai fiabilă și o calitate mai bună a sunetului în timpul apelurilor.

Sunetul surround 360 Audio a fost până acum lăudat de versiunea Pro a căștilor Galaxy Buds Pro, create pentru a concura cu AirPods Pro de la Apple. Sistemul 360 Audio de la Samsung funcționează în mod similar cu Spatial Audio de la Apple.

În esență, tehnologia schimbă direcția sunetului în funcție de modul în care ascultătorul își mișcă capul. Totuși, marea diferență constă în faptul că soluția Apple este concepută pentru a fi utilizată cu conținut audio creat direct pentru reproducerea efectului spațial.

Samsung 360 Audio funcționează cu orice conținut audio provenit din majoritatea aplicațiilor. Prin urmare, diferența va fi simțită, sau mai degrabă auzită fără o limită prestabilită cum face Apple. Pentru unii, calitatea mai bună a sunetului pentru apelurile vocale sau conexiunea Bluetooth mai stabilă menționată mai sus vor fi cu siguranță mai utile.

Dacă utilizați Galaxy Buds 2, deschideți aplicația Galaxy Wearable, accesați Settings și apăsați pe Software Update în partea de jos a interfeței. Actualizarea se implementează treptat, dar toată lumea ar trebui să o primească în următoarele zile.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *