Huawei va anunta trei modele de masini inteligente pe 17 aprilie

Conferința Globală a Huawei 2021 a avut loc ieri (12 aprilie), iar cu această ocazie, compania și-a dezvăluit planurile pentru piața vehiculelor inteligente. Xu Zhijun, unul dintre liderii gigantului chinez, a declarat că Huawei a încheiat un parteneriat cu trei companii care operează deja pe piața auto pentru a crea trei sub-mărci de vehicule noi.

Spre deosebire de Apple, care intenționează să construiască propriile vehicule folosind facilitățile producătorilor auto deja cunoscute pe piață, Huawei nu intenționează să construiască mașinile sale, ci mai degrabă să ajute producătorii auto să optimizeze și să pregătească vehiculele pentru a utiliza sistemul companiei la bord, care a trebui să ofere inteligență artificială pentru conducere autonomă. Aceste trei modele de branduri diferite vor fi anunțate pe 17 aprilie, sâmbăta viitoare în Shanghai.

Mașini cu pilot automat de la Huawei

Unul dintre vehicule este rezultatul parteneriatului dintre Huawei și BAIC New Energy, care împreună vor construi brandul ARCFOX Polar. Scopul companiilor este ca acest vehicul să fie disponibil pe piața chineză din al patrulea trimestru al acestui an, adică între octombrie și decembrie.

huawei car

Celelalte două companii sunt, de asemenea, din China cunoscute sub numele de Chongqing Changan și Guangzhou Automobile. Numele modelelor potențiale ale acestor mașini nu au fost încă dezvăluite.

Deoarece nu are participare directă la construcția vehiculelor, logo-ul Huawei va fi afișat doar pe modelele care au fost integrate cu pilot automat. Acest sistem include funcții lansate de companie în decembrie anul trecut, dar și senzori precum LIDAR care este capabil să monitorizeze ceea ce se întâmplă în jurul mașinii, cum ar fi mici obstacole pe distanțe lungi, opriri pe distanțe scurte, denivelări, tuneluri, intersecții și așa mai departe.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...