Iată motivul pentru care Netflix a anulat serialul 1899

1899

Anularea bruscă de către Netflix a serialului „1899” a lăsat fanii dezamăgiți și surprinși. Deși serialul s-a aflat săptămâni întregi în topul global Top 10 al Netflix, existau totuși zvonuri că o posibilă anulare ar putea fi posibilă.

Motivul anulării

Netflix rareori confirmă anulările de seriale, cu atât mai puțin le justifică. Co-creatorul serialului, Baran bo Odar, a anunțat anularea lui 1899 printr-o postare pe Instagram, fără prea multe detalii: „Cu inima îndurerată trebuie să vă spunem că 1899 nu va fi reînnoit. Ne-ar fi plăcut să încheiem această călătorie incredibilă cu un al doilea și al treilea sezon, așa cum am făcut cu „Dark”. Dar, uneori, lucrurile nu ies așa cum ai plănuit. Asta e viața”.

Vestea a venit ca o surpriză pentru mulți, având în vedere că serialul a adunat un total de 79 de milioane de ore de vizionare în primele patru zile de streaming. Acesta și-a păstrat locul în Top 10 global al Netflix timp de o lună întreagă.

Analiza datelor

Clasamentul Top 10 de la Netflix oferă statistici globale, astfel că nu reușește să dezvăluie câți oameni au urmărit cu adevărat serialul față de cei care l-au încercat, dar au renunțat rapid.

În prima săptămână, 1899 a avut 79,2 milioane de ore de vizionare și s-a clasat pe locul 2 în lume. În a doua săptămână, serialul a avut 87,8 milioane de ore de vizionare și a rămas pe locul 2. În a treia și a patra săptămână, însă, orele de vizionare s-au diminuat la 44,6 milioane și, respectiv, 27,5 milioane, iar serialul a coborât pe locul 4 în lume.

Datele provenite de la o terță parte, Digital i, o companie de analiză digitală cu sediul în Marea Britanie, au sugerat că doar o treime dintre telespectatori au ajuns până la finalul serialului. Rata scăzută de finalizare a contribuit probabil la anularea show-ului.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Share to...