Linda Yaccarino a preluat conducerea Twitter de la Elon Musk, cu misiunea de a îmbunătăți veniturile platformei sociale. Twitter a avut o perioadă dificilă în ultimii ani, iar Yaccarino are un plan clar pentru a inversa această tendință. Aceasta își propune să aducă înapoi reclamele și să crească veniturile companiei.
Yaccarino a fost anterior președintele de publicitate și partenerii globali la NBC Universal, unde a obținut venituri publicitare de 100 miliarde de dolari. Ea a adus în echipă și pe Joe Benarroch, fostul vicepreședinte al NBC, care se va concentra pe operațiunile comerciale ale Twitter.
Twitter a încercat să genereze venituri din abonamentele Twitter Blue, dar acestea nu au avut succesul scontat. Prin urmare, reclamele rămân o prioritate majoră pentru companie. Yaccarino are experiență în obținerea de venituri din publicitate și este pregătită să aducă această expertiză la Twitter.
În timpul mandatului lui Musk, Twitter a renunțat la departamentul de presă și a început să răspundă la e-mailurile jurnaliștilor cu emoji-ul „kaka”. Cu toate acestea, se așteaptă ca Yaccarino să reinstaureze un departament de presă și să îmbunătățească relația Twitter cu media.
În general, Yaccarino se concentrează pe îmbunătățirea veniturilor Twitter și pe crearea unui mediu mai favorabil pentru reclame. Cu experiența sa vastă în publicitate, aceasta pare a fi persoana potrivită pentru a prelua conducerea Twitter în această perioadă dificilă și a o aduce pe drumul cel bun.