Netflix adaugă un buton „Love this!” pentru a-și îmbunătăți sistemul de recomandare a serialelor

Netflix adaugă un buton

Abonații Netflix vor avea în curând o nouă modalitate de a evalua emisiunile și filmele pe care utilizatorii le vizionează. Pe lângă pictogramele „Like” și „Nu pentru mine” pe care spectatorii sunt obișnuiți să le folosească, aceștia vor avea acum o a treia opțiune: „Îmi place”.

De aproape cinci ani, Netflix a avut pictograme simple „degetul în sus” și „degetul în jos” pentru a exprima preferințele de vizualizare și pentru a ajuta algoritmii săi să ofere recomandări mai bune. Cu toate acestea, platforma care și-a crescut recent prețurile prin Europa vrea acum să meargă mai departe. În loc să vă exprimați părerea despre un film sau un serial făcând doar clic pe „Like” sau „Unlike”, Netflix vă va oferi acum o nouă opțiune suplimentară „Love this!”, reprezentată cu două degete în sus.

Apăsarea butonului „Love This!” va spune spectatorilor că vor să vadă mai mult, ceea ce ar trebui să conducă la sugestii mai bune. Noul buton se lansează în aplicațiile Netflix TV, Web, Android și iOS începând de astăzi . Va apărea pe toată interfața, pe paginile fiecărei serii sau film, în opțiunile de meniu pentru un anumit conținut și la sfârșitul unui episod.

După cum explică Christine Doig-Cardet, director de inovare a produselor la Netflix, butoanele sunt instrumente utile. Cu cât le folosești mai des, cu atât Netflix reușește să-ți personalizeze profilul și recomandările acestuia în funcție de gusturile tale. Problema este că reacțiile tale nu pot fi întotdeauna un simplu „like” sau „dislike” . Uneori veți găsi ceva mult mai bun decât orice ați văzut în acest an, așa că Netflix a adăugat acest nou buton „Love this!” pentru acest tip de situație.

Deși este doar un buton suplimentar, dezvoltarea acestei funcții a început acum un an și jumătate, pe baza feedback-ului primit de Netflix prin sondaje și interviuri de cercetare. Potrivit Netflix, scopul nu este de a face evaluările utilizatorilor mai complexe, ci mai degrabă de a le permite telespectatorilor să informeze pe Netflix despre conținutul consumat ca nu a fost doar divertisment, ci mai degrabă ceva pe care îl iubești cu adevărat. Conținutul pe care platforma ți-l va recomanda ulterior va fi, prin urmare, teoretic mult mai relevant decât era înainte.

[SURSA]

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...