Netflix anunță că va reajusta prețul abonamentelor

Conform TheGuardian, Netflix a anunțat o nouă creștere a prețului abonamentelor pentru SUA. Creșterea se află între $1 și $2, în funcție de planul ales. Acest lucru, ca întotdeauna, a lăsat mai mulți clienți ai platformei de streaming furioși care au postat mai multe plângeri pe rețelele de socializare.

Mulți abonați Netflix au considerat că această creștere la începutul anului 2022 este abuzivă, deoarece nu văd o schimbare pe platforma de streaming care să justifice modificarea facturării lunare.

Creșteri ale prețului nejustificate și seriale anulate

Mulți abonați Netflix consideră absurd faptul că marea companie anunță o creștere a planurilor și, în același timp, decide să renunțe la unele seriale. De câțiva ani, platforma de streaming și-a anulat prematur și frecvent producțiile originale, lăsând fanii fără sfârșit la poveștile lor preferate.

Odată cu creșterea prețului abonamentului, utilizatorii Netflix ajung să migreze către alte servicii de streaming. Există, de asemenea, cei care pur și simplu încep să vizioneze conținut diferit și renunță să plătească pentru platformă.

Va exista o creștere a abonamentului Netflix în România?

Nu se știe încă dacă va exista sau nu o creștere a abonamentelor Netflix în România pentru începutului anului 2022. Cu toate acestea, este probabil să apară la un moment dat pe parcursul anului. Nimic nu a fost declarat oficial în România de către companie până în prezent.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *