Netflix: un abonament cu reclame ar urma să sosească până la sfârșitul anului 2022

Netflix: un abonament cu reclame ar urma să sosească până la sfârșitul anului 2022

Era netflix fără reclame s-ar putea să se încheie în curând. Utilizatorii ar putea avea acces la abonamente mai ieftine cu publicitate în ultimele trei luni ale anului 2022, după cum a anunțat Netflix angajaților săi într-un memo intern.

Netflix intenționează să introducă un nou nivel de abonament redus cu publicitate. Acesta din urmă va permite platformei să atragă noi abonați cu mai puține mijloace, cu condiția să fie de acord să vizioneze câteva anunțuri între fiecare episod.

Potrivit informațiilor de la New York Times, directorii Netflix le-au spus angajaților lor într-un memo intern confidențial că scopul ese de a introduce noul abonament cu anunțuri în ultimele trei luni ale anului 2022, mult mai devreme decât a planificat inițial compania.

Din fericire, anunțurile nu vor ajunge pe cele trei abonamente actuale. Doar abonații la noul plan vor vedea anunțuri pe platforma de streaming la cerere.

Introducerea unui abonament bazat pe anunțuri nu este nimic nou pentru serviciile de streaming. Într-adevăr, mai mulți dintre concurenții Netflix, inclusiv Hulu și HBO Max, oferă un nivel de abonament mai ieftin, cu publicitate pentru cei care nu se deranjează să vadă câteva anunțuri înainte de a viziona emisiunile și filmele preferate.

La rândul său, Disney+ a anunțat, de asemenea, sosirea unui abonament mai ieftin cu reclame la sfârșitul anului. Prin urmare, Netflix și-a accelerat probabil programul pentru a nu rămâne în urma principalului său concurent.

De asemenea, știm că ambele platforme vor aborda în curând partajarea contului prin taxarea mai multor utilizatori care nu își folosesc propriile acreditări. Netflix ar putea începe să-și sancționeze abonații care își partajează parolele încă de la sfârșitul anului, în același timp cu sosirea noului abonament cu anunțuri. „Deci, dacă aveți o soră, să zicem, care locuiește într-un alt oraș; si vrei să distribui Netflix cu ea, e minunat”, a declarat Greg Peters, directorul de operare al Netflix, potrivit Times. „Nu încercăm să punem capăt acestei împărțiri, dar vă vom cere să plătiți un pic mai mult pentru a putea împărtăși serviciul cu ea.”

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...