O versiune hibridă se alătură familiei Nissan Juke în noul an model. Noul Nissan Juke Hybrid va fi pus în vânzare în Europa în această vară. Au fost făcute actualizări aerodinamice minore în designul modelului.
Dezvăluit în 2019, Nissan Juke primește suport pentru motor hibrid cu actualizarea noului model pentru anul. Nissan Juke 2022 cu opțiune hibrid va fi pus în vânzare în Europa în această vară.
Nissan Juke Hybrid 2022 va beneficia de sistemul hibrid dezvoltat cu Renault și utilizat în prezent la Clio și Captur. În sistemul în cauză, motorul pe benzină de 1,6 litri cu patru cilindri este însoțit de două motoare electrice. Doar unitatea pe benzină produce 93 de cai putere și 148 Nm de cuplu, în timp ce motorul electric o susține cu 48 de cai putere și 205 Nm de cuplu.
Al doilea motor electric de 20 CP acționează ca un demaror de înaltă tensiune (HSG). Bateria de 1,2 kWh răcită cu lichid va fi responsabilă pentru progresul Juke-ului în modul electric. În ciuda acestei baterii mici, Nissan subliniază că conducerea în oraș se poate face în mod pur electric până la 80%. În acest context, Juke funcționează în modul pur electric și se poate deplasa cu până la 55 km/h în acest mod.
O transmisie automată va propulsa roțile din față la Nissan Juke Hybrid 2022. Nissan afirmă că aceasta este o transmisie automată cu frecare redusă, care utilizează un ambreiaj cu fălci în loc de un sincronizator. Potrivit companiei, această transmisie poate comuta între angrenajele motorului cu ardere internă cu patru trepte și angrenajele motorului electric cu două trepte. Sincronizează schimbările de viteză în combinație cu cele două motoare electrice.
Puterea totală oferită de unitatea pe benzină și de motoarele electrice nu a fost dezvăluită, dar Nissan afirmă că sistemul hibrid oferă cu 25% mai multă putere decât unitatea turbo pe benzină de 1.0 litri a lui Juke. Consumul de combustibil este cu 40% mai mic în oraș și cu 20% mai puțin în utilizarea mixtă. Potrivit datelor anunțate de companie, consumul de combustibil mixt al Juke Hybrid va fi de 5,2 lt/100 km.
Este destul de dificil să distingem noul Juke Hybrid de versiunile actuale. Grila frontală și clapetele active de pe ea au fost reproiectate. În timp ce noul logo Nissan apare, ecusoanele Hybrid sunt plasate pe ușile din față și pe capacul portbagajului. Eleronul din spate s-a schimbat putin si el fata de cel vechi. Se afirmă că modificarea efectuată este mică din punct de vedere cosmetic, dar benefică aerodinamic.
[SURSA]