Noua actualizare Steam, care a început procesul de testare în ultimele luni, a fost în cele din urmă lansată. Noua actualizare introduce o nouă pagină de descărcare și gestionarea spațiului de stocare.
Noua actualizare a platformei de jocuri digitale Steam, una dintre pietrele de temelie ale jocurilor pe PC, a fost lansată zilele trecute. Noua actualizare atrage atenția mai ales cu modificările din pagina de descărcare.
Detalii despre noua actualizare Steam
Pagina de descărcări
Pagina de descărcări din clientul Steam a fost refăcută și reproiectată vizual pentru ușurință în utilizare și claritate.
- Când descărcați un joc / actualizare, va fi afișat acum progresul general finalizat al acelei descărcări sau actualizări. Anterior, bara de progres afișa doar conținutul descărcat, dar nu și procesul de alocare a discului, ceea ce face ca o actualizare care nu era încă completă să pară finalizată.
- Lângă descărcările / actualizările parțial descărcate din coadă va fi acum o bară de progres care arată clar starea lor curentă.
- Noua pictogramă (i) de lângă numele jocului va afișa un sfat care prezintă tipurile de conținut incluse în acea actualizare. Tipuri de conținut: conținut de joc, conținut descărcabil, conținut de atelier și cache de shader. Această pictogramă apare numai dacă actualizarea nu conține conținut de joc.
- Coada de descărcare poate fi comandată după cum doriți folosind drag and drop.
- Meniul contextual al descărcării articolelor include acum opțiuni pentru lansarea jocului când descărcarea este finalizată și suspendarea restricției de descărcare (dacă există una) pe durata descărcării.
- Butonul „Vizualizați știrile” a fost înlocuit cu linkul „Note de patch”, care deschide o fereastră cu cele mai recente note de patch-uri pentru joc. Acest lucru va fi afișat numai în jocurile care au note de patch-uri în noul sistem de evenimente. Legătura cu notele patch-urilor nu apare pe noile instalări, doar pe actualizări. În actualizările atelierului, puteți accesa o pagină cu listarea articolelor abonate sortate după data actualizării selectând opțiunea „Vizualizare elemente actualizate” din meniul contextual .
Managementul stocării
Partea de gestionare a stocării în clientul Steam a fost schimbată în noua sa formă.
- S-a actualizat interfața de utilizare a folderului Steam pentru o gestionare ușoară a conținutului pe mai multe unități.
- Adăugarea de foldere de bibliotecă este permisă pe unitățile de citire numai.
- Permis pentru eliminarea folderelor goale de bibliotecă de pe hard disk.
Bibliotecă
- S-au actualizat casetele de dialog pentru folderele Steam, astfel încât să puteți gestiona mai bine diversele conținuturi de joc instalate pe unitățile dvs.
- Vehiculele nu vor fi adăugate la numerele de joc afișate în diferite părți ale interfeței decât dacă selectați filtrul vehiculelor din coloana din stânga.
- Raftul „Evenimentele ultimului prieten” a fost eliminat.
- S-au rezolvat unele probleme cu utilizatorii cu nume de cont de lungime maximă.
- S-a remediat afișarea evenimentelor duplicate în fluxul de activitate al detaliilor aplicației.
- S-au adăugat opțiunile „Note de corecție” și „Vizualizare elemente abonate” în meniul contextual de pe pagina de descărcări pentru elementele pentru care se aplică aceste opțiuni .
- S-a eliminat bannerul demonstrativ din imaginile eroului pe unele lucruri non-demo.
- S-a remediat un blocaj de bibliotecă când făceam clic dreapta pe mai multe selecții dintr-o anumită combinație din lista de jocuri.
- Procesul de creare a unui nou folder de bibliotecă în timpul instalării jocului a fost simplificat.
- Când porniți un instrument (cum ar fi SteamVR), nu veți accesa automat pagina de detalii a instrumentului.
- Reprezentare de biți pe secundă modificată de la „b / s” la „bps”.
Lista de prieteni
- S-a rezolvat o problemă în care lista de prieteni nu se încărca corect.
- S-a rezolvat o problemă în care notificările de chat de grup se micșorau în fereastră.
General
- A fost modificată pictograma zonei de notificare a barei de activități pentru Windows.
- S-a rezolvat problema în care dialogul „Dezinstalare joc” bloca interfața în timp ce aplicația se descărca .
- S-a rezolvat blocarea la ștergerea capturilor de ecran din Steam Cloud.
- Suport îmbunătățit pentru aplicațiile OpenXR.
Jucați la distanță
- S-a remediat controlerul playerului de la distanță care nu era detectat sau nu primea nicio intrare atunci când era conectat cu interfața Steam UI deschisă.
- S-a rezolvat blocarea la închiderea Steam după ce ați folosit Broadcast sau Remote Play Together.
- S-a remediat imposibilitatea de a reda în flux un joc atunci când este necesară o actualizare.
- S-a rezolvat o problemă cu setările de încărcare / salvare pentru utilizatorii cu caractere non-ASCII în numele lor.
Cloud Steam
- S-a rezolvat o problemă de sincronizare în care un client putea rula fără o conexiune Steam când fișierele erau schimbate de la alt client.
Intrare Steam
- Utilizarea procesorului Steam Input a fost redusă în continuare, în special în jocurile care utilizează API-ul Steam Input.
- A fost adăugat suport pentru controlerele PowerA Xbox Series X existente.
- S-a rezolvat o problemă în care controlerele Xbox Series X erau redate când „Xbox Extended Feature Support” a fost activat.
macOS
- S-a rezolvat problema în care interfața de utilizare Steam ar apărea într-o rezoluție greșită în unele jocuri.
- S-a rezolvat o problemă în care versiunea curentă a sistemului de operare a fost detectată incorect ca „Catalina” în eticheta de compatibilitate a bibliotecii Steam când rulam macOS 11.
Linux
- S-a remediat o regresie care a cauzat prea multe erori de manipulare a fișierelor deschise la descărcarea unor jocuri.
- Fixarea bibliotecii este acum mult mai rapidă la pornire datorită actualizărilor în timpul rulării.
- Compatibilitatea NixOS a fost restabilită (steam-runtime # 431).
- Puneți / usr / share / nvidia la dispoziția containerului (steam-runtime-tools # 73) dacă utilizați driverul proprietar NVIDIA, astfel încât să poată fi aplicate profiluri specifice aplicației.
- Multe avertismente LD_PRELOAD au fost reduse la tăcere.
- SDL 2.0.16 este acum disponibil ca SDK și runtime.
- S-a rezolvat incompatibilitatea dintre webviews și FreeType (steam-for-linux # 7935).
SteamVR
- S-a adăugat detectarea HTC Vive Pro 2 și solicitarea instalării driverului Vive Pro 2.
- S-a remediat o eroare care împiedica Steam să numere unele titluri conectate la USB la colectarea datelor pentru un sondaj hardware. În general, o eșantionare a sesiunilor SteamVR a detectat cele mai multe dintre aceste cazuri, dar acest lucru ar fi putut cauza un număr insuficient.
- S-a rezolvat bâlbâiala jocului pe care unii utilizatori o experimentau când conectau sau deconectau un dispozitiv USB.