Noua actualizare Steam a fost lansată: a sosit o nouă pagină de descărcare și gestionarea stocării

Noua actualizare Steam, care a început procesul de testare în ultimele luni, a fost în cele din urmă lansată. Noua actualizare introduce o nouă pagină de descărcare și gestionarea spațiului de stocare.

Noua actualizare a platformei de jocuri digitale Steam, una dintre pietrele de temelie ale jocurilor pe PC, a fost lansată zilele trecute. Noua actualizare atrage atenția mai ales cu modificările din pagina de descărcare.

Detalii despre noua actualizare Steam

Pagina de descărcări

Noua actualizare Steam a fost lansată

Pagina de descărcări din clientul Steam a fost refăcută și reproiectată vizual pentru ușurință în utilizare și claritate.

  • Când descărcați un joc / actualizare, va fi afișat acum progresul general finalizat al acelei descărcări sau actualizări. Anterior, bara de progres afișa doar conținutul descărcat, dar nu și procesul de alocare a discului, ceea ce face ca o actualizare care nu era încă completă să pară finalizată.
  • Lângă descărcările / actualizările parțial descărcate din coadă va fi acum o bară de progres care arată clar starea lor curentă.
  • Noua pictogramă (i) de lângă numele jocului va afișa un sfat care prezintă tipurile de conținut incluse în acea actualizare. Tipuri de conținut: conținut de joc, conținut descărcabil, conținut de atelier și cache de shader. Această pictogramă apare numai dacă actualizarea nu conține conținut de joc.
  • Coada de descărcare poate fi comandată după cum doriți folosind drag and drop.
  • Meniul contextual al descărcării articolelor include acum opțiuni pentru lansarea jocului când descărcarea este finalizată și suspendarea restricției de descărcare (dacă există una) pe durata descărcării.
  • Butonul „Vizualizați știrile” a fost înlocuit cu linkul „Note de patch”, care deschide o fereastră cu cele mai recente note de patch-uri pentru joc. Acest lucru va fi afișat numai în jocurile care au note de patch-uri în noul sistem de evenimente. Legătura cu notele patch-urilor nu apare pe noile instalări, doar pe actualizări. În actualizările atelierului, puteți accesa o pagină cu listarea articolelor abonate sortate după data actualizării selectând opțiunea „Vizualizare elemente actualizate” din meniul contextual .

Managementul stocării

Noua actualizare Steam a fost lansată

Partea de gestionare a stocării în clientul Steam a fost schimbată în noua sa formă.

  • S-a actualizat interfața de utilizare a folderului Steam pentru o gestionare ușoară a conținutului pe mai multe unități.
  • Adăugarea de foldere de bibliotecă este permisă pe unitățile de citire numai.
  • Permis pentru eliminarea folderelor goale de bibliotecă de pe hard disk.

Bibliotecă

  • S-au actualizat casetele de dialog pentru folderele Steam, astfel încât să puteți gestiona mai bine diversele conținuturi de joc instalate pe unitățile dvs.
  • Vehiculele nu vor fi adăugate la numerele de joc afișate în diferite părți ale interfeței decât dacă selectați filtrul vehiculelor din coloana din stânga.
  • Raftul „Evenimentele ultimului prieten” a fost eliminat.
  • S-au rezolvat unele probleme cu utilizatorii cu nume de cont de lungime maximă.
  • S-a remediat afișarea evenimentelor duplicate în fluxul de activitate al detaliilor aplicației.
  • S-au adăugat opțiunile „Note de corecție” și „Vizualizare elemente abonate” în meniul contextual de pe pagina de descărcări pentru elementele pentru care se aplică aceste opțiuni .
  • S-a eliminat bannerul demonstrativ din imaginile eroului pe unele lucruri non-demo.
  • S-a remediat un blocaj de bibliotecă când făceam clic dreapta pe mai multe selecții dintr-o anumită combinație din lista de jocuri.
  • Procesul de creare a unui nou folder de bibliotecă în timpul instalării jocului a fost simplificat.
  • Când porniți un instrument (cum ar fi SteamVR), nu veți accesa automat pagina de detalii a instrumentului.
  • Reprezentare de biți pe secundă modificată de la „b / s” la „bps”.

Lista de prieteni

  • S-a rezolvat o problemă în care lista de prieteni nu se încărca corect.
  • S-a rezolvat o problemă în care notificările de chat de grup se micșorau în fereastră.

General

  • A fost modificată pictograma zonei de notificare a barei de activități pentru Windows.
  • S-a rezolvat problema în care dialogul „Dezinstalare joc” bloca interfața în timp ce aplicația se descărca .
  • S-a rezolvat blocarea la ștergerea capturilor de ecran din Steam Cloud.
  • Suport îmbunătățit pentru aplicațiile OpenXR.

Jucați la distanță

  • S-a remediat controlerul playerului de la distanță care nu era detectat sau nu primea nicio intrare atunci când era conectat cu interfața Steam UI deschisă.
  • S-a rezolvat blocarea la închiderea Steam după ce ați folosit Broadcast sau Remote Play Together.
  • S-a remediat imposibilitatea de a reda în flux un joc atunci când este necesară o actualizare.
  • S-a rezolvat o problemă cu setările de încărcare / salvare pentru utilizatorii cu caractere non-ASCII în numele lor.

Cloud Steam

  • S-a rezolvat o problemă de sincronizare în care un client putea rula fără o conexiune Steam când fișierele erau schimbate de la alt client.

Intrare Steam

  • Utilizarea procesorului Steam Input a fost redusă în continuare, în special în jocurile care utilizează API-ul Steam Input.
  • A fost adăugat suport pentru controlerele PowerA Xbox Series X existente.
  • S-a rezolvat o problemă în care controlerele Xbox Series X erau redate când „Xbox Extended Feature Support” a fost activat.

macOS

  • S-a rezolvat problema în care interfața de utilizare Steam ar apărea într-o rezoluție greșită în unele jocuri.
  • S-a rezolvat o problemă în care versiunea curentă a sistemului de operare a fost detectată incorect ca „Catalina” în eticheta de compatibilitate a bibliotecii Steam când rulam macOS 11.

Linux

  • S-a remediat o regresie care a cauzat prea multe erori de manipulare a fișierelor deschise la descărcarea unor jocuri.
  • Fixarea bibliotecii este acum mult mai rapidă la pornire datorită actualizărilor în timpul rulării.
  • Compatibilitatea NixOS a fost restabilită (steam-runtime # 431).
  • Puneți / usr / share / nvidia la dispoziția containerului (steam-runtime-tools # 73) dacă utilizați driverul proprietar NVIDIA, astfel încât să poată fi aplicate profiluri specifice aplicației.
  • Multe avertismente LD_PRELOAD au fost reduse la tăcere.
  • SDL 2.0.16 este acum disponibil ca SDK și runtime.
  • S-a rezolvat incompatibilitatea dintre webviews și FreeType (steam-for-linux # 7935).

SteamVR

  • S-a adăugat detectarea HTC Vive Pro 2 și solicitarea instalării driverului Vive Pro 2.
  • S-a remediat o eroare care împiedica Steam să numere unele titluri conectate la USB la colectarea datelor pentru un sondaj hardware. În general, o eșantionare a sesiunilor SteamVR a detectat cele mai multe dintre aceste cazuri, dar acest lucru ar fi putut cauza un număr insuficient.
  • S-a rezolvat bâlbâiala jocului pe care unii utilizatori o experimentau când conectau sau deconectau un dispozitiv USB.
Distribuie
Marian Ciobanu

Marian Ciobanu

Marian Ciobanu, redactor-şef pentru publicaţia Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment nerd, ştiinţa şi jocuri video, îmi place să testez telefoane, laptopuri, dispozitive foto/video, tablete şi alte diferite gadgeturi iar aceste informaţii le împărtăşesc prin acest website.În perioada 2014-2018, am fost fondator şi redactor-şef la revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, apoi din 2019, am început un nou proiect numit GEEKI, un portal de ştiri şi informaţii IT&C, unde puteţi găsi diverse articole despre Hi-Tech, Ştiinţă, divertisment nerd, jocuri video şi multe altele.În momentul de faţă folosesc un Samsung Galaxy S22 Ultra ca şi telefon principal pentru foto/video şi alte task-uri în serviciul website-ului, iar pentru conţinutul site-ului, şi bună gestionare a lui, folosesc un computer făcut "pe piese".

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *