În zilele noastre, tehnologia reprezintă o forță inevitabilă în toate industriile care ne schimbă viața în bine. Dacă aruncăm o privire în ultimii câțiva ani, putem observa inovații uriașe, care au adus mari transformări. Poate fi vorba despre inteligența artificială, realitatea virtuală și standardul tehnologic de generația a 5-a pentru rețelele de telefonie mobilă, adică 5G, care ne ajută să transferăm mai multe date. Acestea nu numai că ne-au condus la dezvoltări semnificative care au îmbunătățit performanța, flexibilitatea și personalizarea, dar au făcut ca internetul și întregul regat virtual să fie un loc mai sigur și mai bun pentru noi toți.
Sub umbrela divertisment online, ar putea intra orice activitate care îți aduce bucurie și este disponibilă în online. Ar putea fi un canal TV online, jocuri online sau unele pagini de social media.
Expansiunea industriei smartphone-urilor a început în 2011 și de atunci se află în continuă creștere. Astăzi, fiecare industrie online face tot posibilul pentru ca website-ul lor de prezentare să fie ușor accesibil de pe dispozitivele mobile. În acest fel, putem accesa cu toții site-urile sau aplicațiile noastre preferate, doar prin câteva atingeri. Aceasta nu este o sarcină ușoară pentru dezvoltatori, deoarece cu fiecare generație de telefoane mobile apar tehnologii noi, care pot fi o oportunitate, dar numai dacă sunt utilizate corespunzător. Ne putem gândi la senzorul giroscop, care a fost folosit frecvent după ce a apărut, ori la noua generație de internet care ne-a determinat să urmărim filme de înaltă calitate și să accesăm online jocuri care erau cândva prezente doar în locații fizice, totul fără niciun fel de întârziere.
Inteligența artificială (AI) reprezintă o tendință tehnologică plină de impact transformator în industria media. În cadrul acestei industrii, cele mai importante trei funcții ale sale sunt și vor continua să fie recomandările personalizate, recunoașterea vocii și automatizarea media. De când apariția Netflix și a serviciilor de streaming au adus schimbări în modul în care descoperim și consumăm mediile de divertisment, fiecare furnizor a investit în tehnologia de recomandare pentru a evidenția mai eficient și mai precis conținutul, în fața unui public care îl va considera probabil valoros. Netflix a spus că 80% din livrarea de conținut se realizează prin recomandare și, ca și toți ceilalți furnizori de streaming, ei vor concura pentru a îmbunătăți acest scor pe parcursul anului 2022.
Cele mai importante caracteristici ale unui sistem AI sunt auto-învățarea și abilitatea de a face experiența utilizatorului specială pentru fiecare dintre noi. Și poate fi folosit în multe domenii din industria divertismentului. În primul rând, este folosit pentru marketing și publicitate. AI folosește algoritmi inteligenți care ajută furnizorii să vină cu cele mai bune soluții de marketing și publicitate pentru a ajunge la publicul țintă. Dacă lucrezi în domeniul marketing-ului, cu ajutorul sistemelor AI, este posibil să iei toate deciziile de marketing mult mai rapid, prin utilizarea analizei predictive. Platformele de marketing bazate pe inteligență artificială se pot ocupa de direcționarea către public și pot genera strategiile adecvate, în cel mai scurt timp. Sistemele AI rulează idei diferite prin algoritmul lor și te ajută să găsești o opțiune cu cel mai bun rezultat.
VR este una dintre cele mai populare tendințe din industria mass-media și divertismentului, cu toate acestea, încă reprezintă ceva nou pentru noi toți. Și există încă mult potențial în acest sector. O mulțime de întreprinderi adoptă rapid aceste realități virtuale în ofertele lor pentru a propune o experiență de nivel superior pentru clienți. În jocuri, există câteva opțiuni cu VR care te transportă chiar în interiorul jocului, simțind că ești adevăratul erou. De asemenea, ajută la crearea de muzee virtuale, galerii, teatre sau chiar în design-ul de interior.
Realitatea augmentată este ceva mai accesibil pentru noi, care a fost și încă este în tendințe în gaming. De exemplu, atmosfera creată de popularul joc Pokémon GO are realitate augmentată, dar dezvoltatorii acestuia nu sunt singurii care o folosesc. Disney a venit cu o altă aplicație numită Play Disney Parks, care le permite vizitatorilor să joace jocuri bazate pe teme Disney, în timp ce stau la cozi. Vremurile viitoare și evoluțiile tehnologice oferă oportunități foarte interesante pentru AR și VR, pentru a face interacțiunea noastră cu industria divertismentului mai plăcută, mai reală și mai accesibilă.