OnePlus, compania de tehnologie la nivel mondial, a înregistrat un start puternic în 2021 , cu semnificativă creștere a vânzărilor de 388% și 286% creștere a veniturilor în primul trimestru al anului 2021 , comparativ cu același trimestru al anului trecut. Această creștere este alimentată în mare parte de gama sa de smartphone-uri emblematice , contribuind cu 65% la veniturile totale, inclusiv seria lansată recent OnePlus 9
Europa de Nord a fost numită regiunea cu cele mai bune performanțe, contribuind cu peste 30%, cea mai mare contribuție la veniturile regiunii, urmată de Europa de Vest. Această performanță este în concordanță cu strategia de creștere a companiei pentru oportunități în regiunea scandinavă, Belgia și Olanda. Regiunea Europei de Est Central și-a adus, de asemenea, o contribuție semnificativă, apropiindu-se de locul trei, ceea ce subliniază concentrarea tot mai mare a OnePlus asupra acestei regiuni de investiții strategice pentru a-și extinde prezența aici. Printre țări, primele trei piețe performante includ Finlanda, Germania și Regatul Unit.
Comentând acest lucru, Tuomas Lampen, șeful strategiei, OnePlus Europe, a declarat: „Am obținut un început minunat în 2021 în Europa, datorită performanțelor puternice ale seriei emblematice, a comunității în creștere din Europa și a investițiilor continue pe piețe cheie, cum ar fi ca Europa de Nord și concentrarea noastră pe piețe noi, cum ar fi țările din Europa Centrală și de Est pentru dezvoltare durabilă. În viitor, vom continua să lucrăm pentru a oferi un portofoliu mai larg de produse de dispozitive viitoare 5G, în parteneriat cu comunitatea noastră și pentru a face OnePlus un nume de luat în considerare atunci când vine vorba de o experiență de încredere și premium a smartphone-urilor la toate nivelurile de preț. ».
Succesul este o continuare a performanțelor impresionante ale mărcii în regiunea Europei de Nord anul trecut, unde OnePlus a fost unul dintre primele trei mărci de smartphone-uri din Finlanda și Danemarca, potrivit Monitorului de piață al Counterpoint Research pentru al patrulea trimestru al anului 2020. Potrivit At spectacolul, în Finlanda, OnePlus s-a clasat pe primul loc cu marca Android 5G, a ocupat locul al doilea pe piața smartphone-urilor Android din Danemarca și Olanda și a fost al treilea pe piața smartphone-urilor peste 400 $ în aceeași perioadă.
De-a lungul anilor, OnePlus a creat unele dintre cele mai populare smartphone-uri din industrie. Cea mai recentă adăugire la portofoliul emblematic este seria OnePlus 9,Cea mai avansată linie de smartphone-uri a mărcii, cu o cameră de vârf cu sistemul Hasselblad Camera for Mobile , monitoare de ultimă generație de ultimă generație și tehnologie rapidă de încărcare fără fir care depășește soluțiile de încărcare prin cablu ale majorității concurenților săi. Astăzi, OnePlus servește piața cu un portofoliu de produse divers, care include smartphone-uri premium și mid-range, OnePlus Watch , primul său dispozitiv portabil pentru piețele globale anunțate recent și accesorii audio wireless. Anul trecut, odată cu lansarea OnePlus Nord și OnePlus Nord N Series ca o extensie a abordării Never Settle brandul OnePlus și-a extins accentul către crearea celor mai bune produse și experiență utilizator în segmentul de gamă medie, făcând experiența OnePlus disponibilă pentru mai mulți utilizatori din întreaga lume.