Parteneriat Apple cu Messi

Parteneriat Apple cu Messi

Lumea sportului a cunoscut recent o colaborare neașteptată, dar extrem de interesantă între starul fotbalului mondial, Lionel Messi, și gigantul tehnologic Apple. Această asociere a stârnit un interes uriaș în rândul fanilor și a adus beneficii semnificative pentru ambele părți implicate.

Campania promoțională a Apple cu Messi

Apple a lansat o campanie promoțională specială, în care oferă un abonament gratuit de o lună la transmisiunile MLS (Major League Soccer), liga profesionistă de fotbal din Statele Unite. Această ofertă este disponibilă prin intermediul unui link partajat de Messi pe contul său oficial de Instagram. Campania este valabilă până pe 5 aprilie 2024 și se aplică atât pentru noii abonați, cât și pentru cei existenți ai serviciului Apple TV+.

Avantajele colaborării

Prin această campanie, Apple a reușit să atragă atenția unui public larg de fani ai fotbalului, care sunt dornici să urmărească evoluția starurilor precum Messi și Luis Suarez în MLS. Această strategie inteligentă le permite să crească baza de abonați și să promoveze serviciul Apple TV+, care deține drepturile de transmisie ale ligii americane.

Pe de altă parte, Messi beneficiază de o expunere semnificativă și de oportunitatea de a-și consolida imaginea de marcă la nivel global. Asocierea cu un brand de renume mondial precum Apple îi conferă un plus de credibilitate și îi permite să își extindă influența dincolo de terenul de joc.

După perioada promoțională de o lună, fanii care doresc să continue să urmărească meciurile MLS vor trebui să achite un abonament lunar de 14,99 dolari sau unul anual de 99 de dolari. Pentru abonaţii existenţi ai Apple TV+, costul este ușor redus, fiind de 12,99 dolari pe lună sau 79 de dolari pe an.

Colaborarea dintre Messi și Apple reprezintă o mișcare inteligentă din partea ambelor părți implicate. Apple își extinde prezența în lumea sportului și atrage noi abonați, în timp ce Messi își consolidează statutul de superstar globală. Această asociere deschide noi oportunități pentru viitoare parteneriate între branduri de top și personalități de renume din domeniul sportiv.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...