Samsung a distribuit o postare despre trecutul, prezentul și viitorul telefoanelor sale pliabile. În ponderea sa au fost incluse succesele companiei pe piața telefoanelor pliabile și comparații cu alte telefoane. A fost menționat și în planificarea viitoare.
„A fost un an bun”
Gigantul tehnologic sud-coreean Samsung, în articolul său despre dispozitivele sale pliabile, a declarat că 2021 a avut mult mai mult succes decât anul 2022. Compania a spus că a vândut de patru ori mai multe telefoane pliabile în acest an decât în 2020. S-a afirmat că telefoanele Galaxy Z Fold3 și Z Flip3 au depășit numărul total de dispozitive pliabile pe care le-a vândut în 2020 la doar o lună de la lansare.
Vorbind despre tehnologiile pe care le folosesc în dispozitivele lor pliabile, Samsung a explicat în continuare în declarația sa: „Nu toate caracteristicile care fac ca dispozitivele pliabile Samsung să fie diferite sunt ascunse sub suprafață. Cu funcții precum App Continuity și Multi-Active Window și Flex mode, care este o interfață de utilizator receptivă care permite tranziții fără întreruperi între modurile pliat și desfășurat”.
Compania a mai declarat că rata celor care și-au schimbat mărcile de smartphone-uri pentru Galaxy Z Flip3 a fost cu 150% mai mare decât la un Galaxy Note20 și cu 140% mai mare decât la Galaxy S21 și a spus că dispozitivele pliabile au adus mai mulți utilizatori în familia Galaxy.
Samsung a spus că piața smartphone-urilor pliabile este de așteptat să crească de 10 ori până în 2023. Potrivit postării partajate, compania acordă o mare importanță studiilor de cercetare și dezvoltare pentru ca acestea să poată supraviețui în acest mediu competitiv și își propune să maximizeze satisfacția clienților .