Samsung este unul dintre acei producători care, în ciuda crizei care a redus de mult piața tabletelor, continuă să producă diferite tipuri de tablete. Prin urmare, rezultatele excelente ale vânzărilor din sector nu ar trebui să fie surprinzătoare, care, de asemenea, în ultimul trimestru al anului 2020, au prezentat cifre remarcabile, primele din clasă.
Dominația Samsung pe piața tabletelor
După un al treilea trimestru al anului 2020 în creștere semnificativă , deși în spatele Apple , Samsung este confirmat a fi al doilea producător din lumea tabletelor, de asemenea, în ultimul trimestru al anului și în 2020 în ansamblu.
Cu toate acestea, privind piețele individuale, reiese că în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, compania sud-coreeană este de neegalat. Acest lucru este confirmat de IDC , potrivit căruia Samsung în al patrulea trimestru al anului 2020 ar fi totalizat 28,1% din piața tabletelor prin vânzarea a peste 4 milioane de tablete și depășirea Apple, care se situa la 24,6%.
Motivele sunt diverse, de la solicitarea reaprinsă legată de urgența cauzată de COVID-19, la prețurile mai mici ale produselor bugetare Samsung în comparație cu Apple. Cu toate acestea, uitându-se la restul producătorilor, ei îi urmăresc, la distanță de cei doi uriași, Lenovo, Huawei și Microsoft. Iată însă raportul complet cu toate datele colectate.