Samsung ia în calcul renunțarea la Google Search în favoarea Bing și a inteligenței artificiale ChatGPT

Google Search

Samsung ia în calcul schimbarea motorului de căutare de pe telefoanele sale de la Google Search la Bing, ceea ce a provocat panică la Google. Cu toate acestea, aceste acorduri de preinstalare nu sunt doar despre calitatea căutării, ci și despre bani. Google plătește miliarde de dolari în fiecare an pentru a fi motorul de căutare implicit pe produse populare, inclusiv telefoane Samsung, prin contracte numite „revenue sharing” sau „traffic acquisition fees.

Negocieri în desfășurare

Conform unui articol din The New York Times, contractul dintre Samsung și Google Search este în discuție și Samsung ar putea rămâne cu Google. În același timp, se pare că Bing a devenit o amenințare reală pentru Google datorită integrării cu inteligența artificială ChatGPT, dezvoltată de Microsoft în parteneriat cu OpenAI. Cu toate acestea, ar putea fi doar o tactică de negociere din partea Samsung pentru a obține o cotă mai mare din veniturile generate de căutare.

Google încearcă să-i păstreze pe clienții Samsung cu ajutorul inteligenței artificiale Magi

Google încearcă să îi convingă pe cei de la Samsung să rămână cu Google Search și încearcă să-i atragă cu ajutorul inteligenței artificiale Magi, un proiect care se referă la viitorul motor de căutare Google. Acesta va fi mult mai „predictiv”, va învăța ce doresc utilizatorii în funcție de ceea ce caută și va oferi liste preselectate de opțiuni pentru obiecte de cumpărat, informații de cercetat sau alte informații. Va fi, de asemenea, mult mai conversațional, asemănător cu o conversație cu o persoană care te ajută în timpul căutării. În plus, acest motor de căutare va avea și reclame, ceea ce ar putea genera venituri semnificative pentru Google.

Cu toate acestea, trebuie menționat că Google este cunoscut pentru dezvoltarea de tehnologie AI și apoi ascunderea acesteia în „cufărul de cercetare”, în timp ce alți competitori precum OpenAI comercializează tehnologia. În cele din urmă, este incert dacă aceste proiecte AI vor vedea vreodată lumina zilei. O purtătoare de cuvânt de la Google a declarat că „nu fiecare idee de produs duce la lansarea unui produs, dar, după cum am spus înainte, suntem entuziasmați să aducem noi funcții alimentate de AI în căutare și vom împărtăși mai multe detalii în curând”.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...