Sony nu va lansa niciun televizor nou la CES anul acesta, dar ar putea dezvălui viitorul său vehicul electric

Sony nu va lansa niciun televizor nou la CES anul acesta, dar ar putea dezvălui viitorul său vehicul electric

Sony, o prezență obișnuită la târgul anual Consumer Electronics Show (CES), a confirmat că nu va prezenta niciun model nou de televizor la evenimentul din 2023. Purtătorul de cuvânt al Sony Electronics, Chloe Canta, a dezvăluit într-o declarație că „Sony nu va împărtăși niciun detaliu despre televizoare în timpul CES 2023. Cu toate acestea, vă rugăm să rămâneți cu noi pentru un anunț care va fi făcut în curând”.

La ce să ne așteptăm în schimb

Se așteaptă ca Sony să se concentreze pe viitoarea sa cască de realitate virtuală, PSVR2, care urmează să fie lansată pe 22 februarie. CES ar putea fi ultima șansă a companiei de a prezenta dispozitivul înainte de lansarea sa. De asemenea, Sony a anunțat că „Sony Honda Mobility ni se va alătura pe scenă” în cadrul evenimentului, indicând că ar putea avea detalii de împărtășit cu privire la colaborarea sa cu Honda în domeniul mașinilor electrice. Companiile au anunțat că intenționează să înceapă să vândă vehiculele electrice proiectate în comun în SUA și Japonia în 2026.

Este știut că CES a devenit un eveniment axat și pe viitorul transportului, iar Sony mai mult ca sigur va folosi această șansă pentru a-și prezenta cel mai recent proiect cu Honda.

Viitoarele lansări de televizoare

Noile modele de televizoare se lansează de obicei primăvara, între martie și mai, ceea ce lasă companiei Sony o perioadă limitată pentru a face anunțul.

Deși poate fi o dezamăgire pentru unii faptul că Sony nu își va prezenta cele mai noi televizoare la CES în acest an, compania pare să aibă o mulțime de alte noutăți interesante de împărtășit. Așadar, va trebui să așteptăm până mâine pentru a afla ce are Sony în mânecă.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Share to...