Sony și Honda au căzut de comun acord – Împreună vor dezvolta și vinde vehicule electrice

Sony la CES 2020 a surprins pe toata lumea dezvăluind modelul sedan electric numit VISION-S. După acest eveniment, lucrurile au devenit mai serioase. Ulterior, a reieșit că Sony se află în căutarea de parteneri strategici pentru a intra pe piața vehiculelor electrice.

Acum, printr-un comunicat de presă oficial, se pare că gigantul tehnologic și-a găsit primul colaborator. Honda și Sony au căzut de comun acord pentru a colabora la dezvoltarea și vânzarea vehiculelor electrice. În acest scop, va fi realizată o firmă strict pentru dezvoltarea și comercializarea vehiculelor electrice. Noua firmă se va numi „New Company” și este de așteptat să se înființeze înainte de sfârșitul anului.

Dacă totul merge conform planului, primul produs rezultat din urma parteneriatului Honda și Sony va porni la drum în 2025. Așa cum era de așteptat, vehiculul în cauză va folosi platforma dezvoltată de Sony și va fi produs în fabricile proprii Honda. Nu se știe încă dacă modelul care urmează să fie dezvoltat va fi asociat cu VISION-S sau VISION-S 02 ca design.

Modelele concept de la Sony oferă un total de 536 de cai putere cu două motoare electrice în față și în spate. Sedanul poate accelera de la 0-100 km/h în 4,8 secunde la o viteză maximă de 240 km/h. Modelul SUV este puțin mai lent decât sedanul datorită surplusului de 130 kg. De altfel, este demn de luat în considerare faptul că Sony a colaborat cu Steyr, Bosch, ZF, Nvidia și Qualcomm în dezvoltarea acestor două concepte.

Giganții tehnologici sunt din ce în ce mai interesați de piața vehiculelor electrice. Sony, Huawei și Xiaomi se numără printre cei care au adus ceva concret până acum. Apple Car a fost, de asemenea, discutat o lungă perioadă de timp, dar nu există încă informații clare despre acesta.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...