Spotify testează integrarea galeriilor NFT în paginile artiștilor

Spotify testează integrarea galeriilor NFT în paginile artiștilor

Spotify testează integrarea galeriilor NFT pe paginile artiștilor cu un link direct către pagina NFT de pe OpenSea.

NFT-urile încep să fie integrate în mai multe servicii web, o condiție pentru democratizarea lor. Astăzi, platforma numărul 1 în lumea streamingului muzical și podcasting-ului, Spotify. Ne aduce Galeriile NFT pe paginile artiștilor, deocamdată doar într-un test limitat.

Spotify testează integrarea galeriilor NFT pe paginile artiștilor

Pe lângă adăugarea celor mai recente melodii și liste de redare, muzicienii își pot folosi pagina de profil pe Spotify pentru a promova marfa și alte date de concerte. Foarte curând, vor putea folosi aceste pagini și pentru a-și promova NFT-urile. După cum a raportat Music Ally, Spotify a început într-adevăr să testeze galeriile NFT. Funcția este în prezent disponibilă numai pentru utilizatorii din SUA selectați pe Android și include câțiva pasionați de web3 precum Steve Aoki.

Dacă sunteți unul dintre primii testeri, puteți vizualiza galeriile vizitând paginile artiștilor care participă și ei la test. Derulați în jos pagina după lista de melodii. Atingând un NFT, veți putea vizualiza versiunea mărită și vă veți putea bucura de o scurtă descriere. Potrivit The Verge, o opțiune „Vezi mai multe” te redirecționează către pagina NFT de pe OpenSea, de unde poți cumpăra tokenul, dacă doresti. Potrivit Music Ally, Spotify nu percepe niciun comision pentru vânzările efectuate prin acest canal în timpul testului.

Cu un link direct către pagina NFT de pe OpenSea

„Spotify rulează în prezent un test în care ajută un grup mic de artiști să-și promoveze NFT-urile terțe existente prin profilul lor”, a explicat platforma pe blog. „Derulăm în mod regulat teste pentru a îmbunătăți experiența atât pentru artiști, cât și pentru fanii lor. Unele dintre aceste teste deschid calea pentru ceva mai mare, altele ne permit să învățăm.”

Contactat pe această temă, Spotify nu a furnizat (încă) informații suplimentare.

Acest test vine după ce alte platforme precum Instagram au integrat și funcții dedicate NFT-urilor. Și asta în ciuda unei scăderi marcate a activității pe această piață. Într-adevăr, conform datelor de la NonFungible, The Wall Street Journal a descoperit recent că vânzările zilnice de NFT au scăzut cu 92% față de vârful înregistrat în septembrie anul trecut. Numărul de portofele active a scăzut cu 88%.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...