Noul GSX-S 1000 GT este o motocicleta super sport: motorul cu 4 cilindri are 150 CP, ținut la distanță de electronice complete, în timp ce șasiul are un cadru rafinat din aluminiu și suspensie reglabilă. Pe de altă parte, formele corpului sunt concepute pentru a crește stabilitatea la viteze mari
Performanță super-sport și confort pentru supertourer. Acestea sunt obiectivele pe care și le-a stabilit Suzuki atunci când a proiectat noul GSX-S1000GT. Ar putea fi înțeleasă ca o evoluție a modelului GSX-S1000F lansat în 2015, însă producătorul japonez dorește să clarifice faptul că reprezintă o nouă modalitate de a pune cele două suflete laolaltă. Noua siluetă transmite conceptul mai bine decât cuvintele, cu liniile sale ascuțite care reușesc să fie atât profilate, cât și protectoare în același timp. Acestea sugerează ceea ce este de fapt sufletul acestei motociclete, potrivită pentru turismul pe distanțe lungi la viteză mare, dar, de asemenea, potrivită pentru o bună curbare pe distanțe scurte, pe cat permit limitele.
Design nou
Noul granturismo are o gură largă care transportă aerul către radiator pentru o răcire mai bună și suprafețe cu funcții de aripă care îi conferă stabilitate la viteze mari; partea din față este foarte alungită, în timp ce secțiunea din spate este subțire pentru a oferi modelului GT un aspect mai ușor. Este noua față a modelului Suzuki, cu „nasul” care iese în față și subliniat de cele două faruri mici LED . Sunt disponibile trei culori: albastru metalic triton, albastru metalic și negru glass.
Motor 150 CP
Motorul cu patru cilindri în linie DOHC de 999 cm 3 a fost supus mai multor modificări, menite să ridice echilibrul general de performanță și să îndeplinească standardele Euro 5. Numerele mărturisesc eficiența lucrărilor efectuate, deoarece, în ciuda limitelor mai stricte impuse de reglementări, am trecut de la 110 kW (150 CP) la 10.000 rpm față de GSX-S1000F anterior la 112 kW (152 CP) la 11.000 rpm din acest GSX-S1000GT, cu o ușoară îmbunătățire a cuplului care a fost de 108 Nm la 9.500 rpm și acum este de 106 Nm la 9250 rpm;cei 400 de metri de staționare sunt acum acoperiți în 10 ”15 , cu o zecime de secundă mai bine decât înainte.
Adoptarea ambreiajului asistat SCAS (SuzukiClutch Assist System) contribuie la o manevrabilitate mai bună, deoarece este mai ușor de operat și garantează o decelerare mai lină și un control mai bun la deplasare.
Toate componentele electronice
Asistența electronică de conducere oferită de sistemul inteligent Ride Suzuki include 3 moduri de rulare, 5 niveluri de control al tracțiunii, noul control ride-by-wire, cutie de viteze electronică cu două căi, cruise control,sistemul de pornire ușor și Asistența la RPM Scăzut care evită oprirea bruscă dacă se întâmplă să porniți cu motorul prea gol. Nu există o platformă IMU, deci nu există funcție de virare pentru ABS și controlul tracțiunii.
Cadru din aluminiu
Nicio surpriză în ceea ce privește cadrul din aluminiu cu grinzi duble, similar cu versiunea anterioară; totuși, tija de scaun tubulară a fost modificată prin reducerea lățimii sale și introducerea de noi puncte de fixare pentru saci . Brațul oscilant cu două brațe este derivat din cel al modelului GSX-R 1000 și acționează asupra unui amortizor multi-reglabil prin pârghiile obișnuite Pro-Link; în partea din față există o furcă inversă complet reglabilă de 43 mm Ø KYB.
Frâne Brembo
Anvelopele Dunlop Sportmax Roadsport2 120 / 70ZR17M / C (58W) față și 190 / 50ZR17M / C (73W) sunt montate pe jantele din aluminiu cu șase spițe, sistemul de frânare este Brembo: două discuri Ø 310 mm cu etriere monobloc cu patru pistoane în față și una în spate, natural cu ABS. În cele din urmă, instrumentele sunt centrate pe un ecran LCD de 6 ”5 TFT care acceptă conexiunea cu un smartphone.
Cât costă Suzuki GSX-S 1000 GS
Noul Suzuki sport touring costă 15.890 de euro, cu genți laterale incluse în preț.