AMD și Samsung, care au publicat o declarație comună la târgul Computex desfășurat în ultimele luni ; A anunțat că vor combina puterea arhitecturii RDNA 2, care este folosită și în PS5 și Xbox Series X | S, cu procesorul Exynos de la Samsung .
Un tweet, care a fost distribuit prin intermediul Samsung Exynos contul oficial de Twitter care prezinta ca telefoanele Samsung vor integra tehnologia Ray Tracing, acel tweet din pacate a fost la scurt timp eliminat.
Samsung poate accepta Ray-Tracing cu Exynos 2200
Asistența Ray Tracing, care a fost anunțată la evenimentul Computex în iunie anul trecut, dar evitând o dată exactă , a fost confirmată prin intermediul paginii Twitter oficiale a lui Samsung Exynos . Explicând că a dezvoltat anterior procesoare mobile cu capacitate de urmărire a razelor, compania poate oferi această caracteristică utilizatorilor de pe Samsung Galaxy S22 + , care a fost recent anunțat că va veni cu Exynos 2200 .
Tweet-ul, pe care l-ați văzut mai sus și a fost șters de Samsung Exynos la scurt timp după ce a fost trimis, indică diferența vizuală dintre cele două jocuri care folosesc tehnologia Ray-Tracing pe telefoanele cu procesoare Exynos și cele care nu folosesc aceasta tehnologie.
Cu toate acestea, un punct important aici este că dezvoltatorii de jocuri reunesc producțiile care susțin această tehnologie cu jucătorii … În timp ce numărul de jocuri care utilizează Ray-Tracing este limitat chiar și pe platforma PC, ar putea dura mult timp ca această tehnologie să ajungă la final utilizator pe dispozitive mobile.
Deci, ce părere aveți despre suportul Ray-Tracing care vine la procesoarele Samsung Exynos? Poate nivelul grafic din jocurile mobile să fie trecut la nivelul următor cu această tehnologie? Nu uitați să ne împărtășiți opiniile.