Un nou proces colectiv intentat împotriva Tesla susține că producătorul auto a indus publicul în eroare cu privire la tehnologia Autopilot, Enhanced Autopilot și Full Self-Driving Capability („FSD”).
Tesla tocmai a fost dat în judecată pentru că nu și-a îndeplinit promisiunea de lungă durată a președintelui și CEO-ului Elon Musk de a produce o mașină complet autonomă. Procesul, care a fost intentat în numele clienților nemulțumiți ai software-ului de asistență pentru șofer al Tesla, acuză compania că a făcut declarații înșelătoare în publicitatea sa și, în special, în alegerea numelor sale, care includ „Pilot automat” și „Capacitate completă de auto-conducere”. ”.
Grupul spune că Tesla știa că declarațiile sale sunt înșelătoare și false, dar le-a făcut oricum să „vândă ” tehnologia și vehiculele sale și să sporească vânzările. Aceasta este departe de prima dată când Tesla a fost acuzată că a mințit cu privire la capacitățile Autopilot, deoarece producătorul, de exemplu, fusese deja dat în judecată din aceleași motive vara trecută de Departamentul de Autovehicule din California.
Pilotul automat si conducerea complet autonoma nu sunt precum a anuntat Tesla
În plus, plângerea susține că începând cu cel puțin 2016, Tesla și-a comercializat în mod înșelător presupusul său pilot automat și tehnologia completă de auto-conducere ca fiind deja complet funcționale sau aproape de finalizare.
După cum afirmă Tesla într-un videoclip postat pentru prima dată pe site-ul său în octombrie 2016, care pretinde să arate o mașină Tesla care se conduce singur: „ Persoana de pe scaunul șoferului este acolo doar din motive legale. Nu conduce absolut nimic. Mașina se conduce singură” . Cu toate acestea, este surprinzător să vezi că Tesla afișează astfel de remarci pe site-ul său. Producătorul a recunoscut deja în trecut că Autopilot nu și-a făcut încă mașinile autonome .
Așadar, au trecut aproape 6 ani că, în loc să producă o adevărată mașină cu conducere autonomă, Tesla s-a mulțumit să trimită actualizări regulate pentru modul său complet de conducere autonomă pentru a selecta clienți. Unul dintre rezidenții din California din spatele procesului susține că a plătit o primă de 5.000 de dolari pentru Tesla Model X din 2018 pentru Autopilot îmbunătățit. El adaugă că șoferii Tesla care primesc actualizări de software „acţionează efectiv ca nişte ingineri de testare nepregătiţi ”, care în cele din urmă sunt doar testeri beta. Mai mult, costul acestei beta ajunge astăzi la 15.000 de dolari, ceea ce nu este pe gustul tuturor clienților pentru un produs neterminat.