Toyota Sequoia 2022 a fost lansată: SUV mare de 443 CP

Toyota Sequoia 2022 a fost lansată

Toyota și-a reînnoit modelul Sequoia pentru piața din SUA, unde SUV-urile mari sunt iubite. Noul Toyota Sequoia a suferit o schimbare majoră în comparație cu predecesorul său în ceea ce privește design-ul, tehnologia și siguranța.

Împărtășind o serie de informatii în ultimele săptămâni, producătorul japonez a prezentat în sfârșit oficial noul model Toyota Sequoia. Este posibil să se vadă urme intense de Tundra în SUV-ul mare, care a suferit o schimbare radicală față de predecesorul său.

Toyota Sequoia specificații?

Mai ales când ne uităm la cum arata din față, putem spune că este la fel ca Tundra, cu excepția barei de protecție. Grila hexagonală mare care domină această zonă și farurile cu LED care formează o formă în T sunt factorii principali ai acestei similitudini. În plus, stâlpul A negru și aripioarele proeminente sunt, de asemenea, detalii care amintesc de pick-up. Pe partea din spate, unde vehiculul își câștigă propria identitate, vedem lumini LED combinate cu partea cromată, spoilerul portbagajului și inscripția Sequoia în partea de jos.

Toyota Sequoia 2022 a fost lansată

Fiecare nivel de echipare al Toyota Sequoia are propriile sale detalii de design unice. Pachetul suplimentar TRD Sport îi conferă SUV-ului mare un aspect mai sportiv. Disponibil de la SR5 entry-level, acest pachet include jante de 20 de inci negre mat, amortizoare Bilstein și arcuri reglate TRD. În interior, există mici atingeri, cum ar fi pedale de aluminiu și un buton de pornire roșu.

Pe listă se află și noul pachet TRD Offroad. Venind cu amortizoare și arcuri reglate TRD, acest pachet include și un diferențial spate blocat. Pachetul include, de asemenea, funcții precum controlul coborârii dealurilor, selecția multi-teren (MTS), un sistem de imagine multi-teren care oferă vederi din diferite unghiuri ale camerei și sistemul de control care vă permite să vă concentrați asupra obstacolelor prin stabilizarea vitezei vehiculului. la viteză mică.

Desigur, cei care doresc o adevărată experiență de condus off-road ar trebui să aleagă versiunea Sequoia TRD Pro. Pe lângă caracteristicile din pachetul TRD Offroad, versiunea în cauză include și echipamente precum amortizoare FOX și placă de protecție a motorului din aluminiu. În plus, grila frontală cu inscripție Toyota și banda luminoasă de pe ea, portbagaj, orificiile de evacuare duble și roțile de 18 inchi fac și ele diferența în această versiune.

Motor hibrid standard

Sistemul hibrid numit i-Force Max este standard sub capota noului Toyota Sequoia. Sistemul, care constă dintr-o combinație între o unitate V6 twin-turbo de 3,5 litri și un motor electric, produce un total de 443 de cai putere și 790 Nm de cuplu. Asta înseamnă că este chiar mai puternic decât unitatea V8 de 5,7 litri a predecesorului său. Sistemul este combinat cu o transmisie automată cu 10 trepte. Datele de consum nu sunt încă disponibile, însă Toyota afirmă că s-au făcut progrese mari în acest domeniu.

Toyota Sequoia 2022 a fost lansată

Toyota Sequoia este unul dintre modelele care continuă tradiția body-on-frame, ale cărei exemple sunt din ce în ce mai puține. Producătorul japonez nu s-a redus la caracteristici, dar subliniază că datorită noilor tehnici precum sudarea cu laser, s-au realizat îmbunătățiri în domenii precum duritatea și confortul la condus. Un nou sistem electric de servodirecție și suspensie spate multi-link sunt, de asemenea, pe listă. Acesta din urmă poate fi combinat cu sistemul de suspensie variabilă adaptivă.

Capacitatea de remorcare a SUV-ului mare a crescut și ea cu 22 la sută și a ajuns la 4082 de kilograme. În plus, pachetul Tow Tech a fost adăugat la listă cu ajutoare care sprijină șoferul în timp ce tracteaza o remorcă. În ceea ce privește siguranța, există multe tehnologii avansate în cadrul pachetului Toyota Safety Sense 2.5 de asistență la conducere.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...