In 2020 Paul Davison și Rohan Seth au avut ideea de a crea Clubhouse, o rețea socială bazată exclusiv pe camere audio. În decurs de un an, această aplicație disponibilă exclusiv pe iOS a evoluat considerabil. Succesul său este de așa natură încât platforme precum Facebook , LinkedIn , Spotify , Slack sau Discord se pregătesc la rândul lor să integreze o funcționalitate similară.
De câteva săptămâni încoace, Twitter oferă Spaces, o nouă funcție care încorporează toate codurile inventate de Clubhouse. Cu toate acestea, aflăm astăzi că Twitter i-a consultat inițial pe Paul Davison și Rohan Seth pentru a cumpăra Clubhouse. Bloomberg raportează că o propunere s-ar fi apropiat de 4 miliarde de dolari. Cu toate acestea, imposibil de știut ce s-a întâmplat, dar discuțiile au fost oprite.
Clubhouse își continuă călătoria ca un independent
Presa americană expune informații noi, se spune că Clubhouse se află în prezent în procesul de strângere de fonduri în valoare de 4 miliarde de dolari. Tânăra rețea socială are vreun regret ca nu a fost vanduta catre Twitter? În prezent nu putem răspunde la aceste întrebări. În orice caz, Clubhouse astăzi trebuie să facă față unei concurențe dure, dar nu renunță și continuă să inoveze pentru a se remarca.
În această săptămână, am aflat despre lansarea unei opțiuni de a dona bani gazdelor camerei. Deocamdată, nicio altă platformă nu oferă o astfel de opțiune, dar la ritmul în care merge plagiatul nu ar fi surprinzător dacă această idee sa fie preluată pe rând. La rândul său, Twitter continuă să-și dezvolte Spaces și ar fi gata să lanseze acest format pe versiunea sa desktop. Ca reamintire, Spaces sunt disponibile în prezent numai pe aplicația mobilă sub iOS și Android .