Twitter interzice promovarea altor site-uri de socializare

Twitter interzice promovarea altor site-uri de socializare

Twitter a introdus în mod oficial o nouă politică de moderare a conținutului care interzice promovarea gratuită a platformelor de socializare concurente. Această politică a apărut după ce compania a luat măsuri ample împotriva criticilor site-ului, inclusiv interzicerea jurnaliștilor și a contului care a urmărit avionul privat al lui Elon Musk.

Ce include regulamentul?

Cea mai recentă politică a Twitter prevede că vor fi eliminate conturile considerate active în scopul promovării altor site-uri de socializare. Încălcările politicii pot duce la ștergerea tweet-urilor, la suspendarea conturilor și la blocarea acestora.

Cele șapte site-uri de socializare menționate în mod explicit în cadrul directivei sunt Facebook, Instagram, Mastodon, Truth Social, Tribel, Nostr și Post. Agregatorii de linkuri, cum ar fi linktr.ee și lnk.bio, sunt, de asemenea, interzise.

Mișcarea anticoncurențială a Twitter

Mișcarea Twitter pare a fi anticoncurențială, iar acest punct de vedere este împărtășit de CEO-ul Elon Musk, care a scris pe Twitter în luna iunie că „testul decisiv pentru oricare două sisteme socio-economice concurente este care parte trebuie să construiască un zid pentru a împiedica oamenii să poată evada”.

Pe viitor, utilizatorii Twitter vor trebui să fie deosebit de atenți să nu promoveze alte site-uri de socializare. Partajarea de linkuri este ceva obișnuit pe internet, dar acum ar putea duce la cenzură și suspendări pe Twitter.

Concluzie

Noua politică de moderare a conținutului de la Twitter a stârnit o dezbatere despre libertatea de exprimare, cenzură și practici anticoncurențiale. Implicațiile politicii rămân de văzut, deoarece ar putea avea un efect mult mai mare decât împiedicarea promovării altor site-uri de socializare.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.
Share to...