Uber suferă consecințele carantinei împotriva coronavirus: potrivit CEO-ului Dara Khosrowshahi, cererea a avut o scădere de până la 70% în orașe , care au fost în mare măsură afectate de COVID-19 .
Potrivit comandantului companiei, situația este mai gravă în locurile care prezintă cazuri de vârf de coronavirus, cum ar fi Seattle, în Statele Unite.
Pe lângă persoanele care pleacă mai puțin de acasă, compania ia măsuri pentru a împiedica serviciul său de curse partajate să devină un vector în proliferarea Coronavirus, ceea ce ajunge să împiedice serviciul. Compania a întrerupt recent modalitatea Uber Pool și, de asemenea, a început să suspende conturile de utilizator și șofer suspectate de COVID-19.
Uber este pregatit
Chiar și odată cu scăderea utilizării și modificările cauzate de Coronavirus, Uber spune că este pregătit să facă față perioadei de criză. Potrivit CEO-ului Dara Khosrowshahi, compania are aproximativ 10 miliarde de dolari în numerar, care poate fi folosită pentru a recupera pagubelor.
Conform estimărilor companiei, chiar dacă utilizarea serviciilor Uber scade cu 80% la nivel global, compania va avea în continuare 4 miliarde de dolari în numerar, pe lângă o linie de credit suplimentară de 2 miliarde de dolari. „Toate acestea ne oferă încredere”, a spus CEO-ul.
Pe lângă faptul că nu a dat drumul investitorilor, Uber a lansat, de asemenea , un fond care să sprijine șoferii și furnizorii serviciilor sale în perioada de criză.