Volkswagen dezvăluie sedanul electric ID.7 cu o autonomie de peste 700 de kilometri

Volkswagen dezvăluie sedanul electric ID.7 cu o autonomie de peste 700 de kilometri

Constructorul auto german Volkswagen a prezentat recent noul său sedan electric ID.7, care promite o autonomie de peste 700 de kilometri pe ciclul de testare WLTP. Această mașină electrică este concepută pentru a face față călătoriilor lungi, fiind echipată cu un motor puternic și eficient de 210 kW și o baterie opțională de 86 kWh.

O mașină electrică cu o autonomie impresionantă

Potrivit reprezentanților VW, design-ul aerodinamic al mașinii (coeficientul de fricțiune fiind de 0,23) contribuie la performanțele sale deosebite. Cu o autonomie de peste 700 de kilometri pe ciclul WLTP, ID.7 se poate mândri cu unul dintre cele mai mari raze de acțiune dintre toate mașinile electrice de pe piață.

Un interior de lux cu tehnologie avansată

Noul Volkswagen ID.7 este și o mașină electrică de lux, echipată cu tehnologie de ultimă generație. Printre caracteristicile sale se numără un afișaj head-up cu realitate augmentată, un ecran de infotainment de 15 inch și un sistem de aer condiționat nou. Mașina este prevăzută și cu un asistent vocal numit „Ida”, care poate controla diverse funcții ale cabinei, cum ar fi geamul panoramic cu sticlă inteligentă.

Mașina se va lansa în Europa și China în toamna anului 2023, în timp ce cumpărătorii din America de Nord vor trebui să aștepte până în 2024 pentru a o putea achiziționa. Momentan, prețul pentru Volkswagen ID.7 nu a fost dezvăluit, dar se așteaptă să fie mai accesibil decât alte modele de mașini electrice cu autonomie ridicată, precum Mercedes EQS.

Cu toate acestea, în America de Nord, unde SUV-urile și crossover-urile domină piața, poate fi dificil să convingi cumpărătorii să opteze pentru un sedan electric. Cu toate acestea, autonomia mare a mașinii ar putea fi un factor decisiv pentru cei care își doresc o mașină electrică performantă și nu sunt prea preocupați de spațiul din portbagaj.

Volkswagen ID.7 oferă o autonomie impresionantă, un design aerodinamic, un interior de lux și tehnologie avansată. Cu toate acestea, va fi interesant de văzut cât de bine va fi primită în America de Nord, unde sunt preferate SUV-urile și crossover-urile.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

Lasă un comentariu

Share to...