YouTube continuă să domine lumea video, chiar și pe formatul scurt. În timp ce TikTok a depășit recent un miliard de utilizatori, Google tocmai a anunțat că alternativa sa YouTube Shorts a ajuns la 1,5 miliarde de utilizatori. Confruntarea dintre cele două platforme este, așadar, încă departe de a se termina.
TikTok a zguduit incontestabil microcosmosul rețelelor sociale când a explodat la publicul larg în 2020. Concurența a descoperit atunci entuziasmul incredibil al utilizatorilor de internet pentru videoclipuri scurte și de atunci încearcă să reproducă fenomenul. Instagram are Reels, YouTube are Shorts. Introdusă în 2020, platforma este pusă la dispoziția tuturor utilizatorilor în 2021 .
Dacă te-ai fi gândit că utilizatorii vor evita această copie palidă TikTok, a fost fără a conta pe domnia incontestabilă a lui YouTube pe videoclip. Rapid, a început o luptă fără precedent între cele două servicii, fiecare depășindu-l pe celălalt. TikTok a depășit un miliard de utilizatori în septembrie anul trecut? Nu contează, YouTube Shorts are acum 1,5 miliarde de utilizatori.
YouTube poate conta pe comunitatea sa de utilizatori angajați, oferind o multitudine de conținut care se adaptează la dorințele fiecăruia. TikTok, la rândul său, încearcă să umple acest gol planificând să mărească durata videoclipurilor sale cu până la 10 minute .