Acum, Facebook te avertizează dacă distribui un articol mai vechi de trei luni

Facebook a anunțat că va pune în temă utilizatorii săi în cazul în care aceștia distribuie un articol mai vechi de 90 de zile. Avertizarea este afișată într-o căsuță de tip pop-up pentru a aduce la cunoștință cât de veche este acea informație, cu opțiunea de a renunța sau continua distribuirea articolului respectiv.

Compania afirmă că obiectivul notificării este de a oferii oamenilor un context despre ceea ce împărtășesc pe rețeau de socializare. Facebook a menționat că unii utilizatori, pentru a trece peste acest filtru, au actulizat data articolelor, lăsând informația veche, astfel ducând la răspândirea dezinformării.

John Hegeman, vice președinte Feed și Stories din cadrul companiei Facebook, a scris în cadrul unei postări:

„În ultimele câteva luni, cercetările noastre interne au constatat că actualitatea unui articol este un element important care ajută oamenii să decidă ce să citească, să aibă încredere și să împărtășească. În special, jurnaliștii și-au exprimat îngrijorarea cu privire la împărtășirea informațiilor vechi pe social media ca noutăți actuale, care pot duce la interpretarea greșită a stării evenimentelor actuale.”

Pe lângă avertizarea utilizatorilor cu privire la articolele vechi, Facebook intenționează să experimenteze și alte modalități de a profita de căsuțele de tip pop-up. De exemplu, în următoarele luni, va folosi va implementa încă o notificare pentru a afișa mai multe detalii despre sursa unei postări legate de COVID-19. Într-o manieră similară, îi va solicita utilizatorilor să viziteze Centrul de Informații COVID-19. Însă, rămâne de văzut cum noul efort al Facebook-ului poate ajuta la reducerea dezinformării în jurul pandemiei coronavirusului și a altor probleme.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...