Microsoft își confirmă intenția de a cumpăra o parte din TikTok

În urmă cu câteva zile, s-a tot vorbit despre faptul că Microsoft ar putea cumpăra o parte din rețeaua de socializare TikTok. Așa cum pare, zvonurile sunt reale fiindcă marea companie a confirmat acest lucru astăzi.

Mai specific, gigantul și-a afirmat intenția de a achiziționa activitatea pe care o desfășoară TikTok-ul în Statele Unite ale Americii. Însă, nu se exclude și ipoteza conform căreia să-și extindă această dorință și aspura Canadei, Australiei și Noii Zeelande. Satya Nadella, CEO la Microsoft, împreună cu președintele Donald Trump, par că lucrează împreună în vederea acestei misiuni, mai ales datorită faptului că Microsoft a confirmat această relaționare dintre cei doi în urma unei conversații pe care au avut-o.

În momentul de față, TikTok este o aplicație de origine chineză deținută de ByteDance. Datorită îngrijorărilor lui Trump în ceea ce privește securitatea națională a întregii republici constituționale federale, ar putea interzice oricând activitatea acesteia în cele 50 de state, fapt ce ar reprezenta o oportunitate foarte potrivită pentru Microsoft să acționeze în această privință (așa cum am discutat anterior). Operațiunile desfășurate în SUA, împreună cu datele utilizatorilor, vor rămâne în țară, fără a se mai întoarce în China.

În mod normal, nu a avut loc nici o acțione de vânzare-cumpărare. Cu toate acestea, companiile mai mult ca sigur au în plan efectuarea unui astfel de schimb.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...