TechFinTechAverea lui Mark Zuckerberg a scăzut...

Averea lui Mark Zuckerberg a scăzut cu 70 de miliarde de dolari

După actualizarea rezultatelor trimestriale ale Meta, prețul acțiunilor companiei a scăzut semnificativ. Din păcate pentru Mark Zuckerberg, acest lucru a făcut ca averea sa să scadă cu 70 de miliarde de dolari de la începutul anului. Dacă prețul acțiunilorMeta continuă să scadă în același ritm, Zuckerberg ar putea pierde încă 10 miliarde de dolari într-un timp foarte scurt.

- Publicitate-

Mark Zuckerberg, potrivit documentelor de reglementare din august, deține 13,6% din acțiunile de clasă A ale Meta și are drepturi de vot pentru mai mult de jumătate din grup. Din acest motiv, el nu numai că are asigurată o poziție dominantă, dar este și foarte sensibil la fluctuațiile bursiere.

Deoarece au dobândit o mare parte din avere într-un timp atât de scurt, antreprenorii o pot pierde rapid dacă iau o decizie ineficientă. De la începutul acestui an și până ieri, acțiunile Meta au scăzut cu 61,7% (de la 338 dolari la 129,82 dolari).

Tranzacțiile după orele de tranzacționare au plasat prețul acțiunilor Meta la 104,30 dolari, ceea ce ar putea duce la un declin financiar și mai mare până la închiderea orelor de tranzacționare pe piața de capital. Averea lui Mark Zuckerberg a atins un vârf de 134,5 miliarde de dolari în 2021, dar în 2022 a scăzut la 49,8 miliarde de dolari – o cifră care ar putea continua să scadă rapid în viitorul apropiat…

Cea mai mare investiție riscantă al lui Mark Zuckerberg este Metaverse. Acest proiect a reușit să convingă atât investitorii, cât și utilizatorii, dar a stârnit și îngrijorări cu privire la strategia lui Zuckerberg. Având în vedere că proiectul mobilizează multe (prea multe?) resurse, există riscul ca acesta să se întoarcă împotriva sa.

Via: PhoneArena

- Publicitate-
Marian Mărian
Marian Mărian
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Trending