De acum, poți activa dark mode pe Google Docs, Sheets și Slides

De acum, poți folosi dark mode pe Google Docs, Google Sheets și Google Slides. Cel puțin pe Android. Aceste aplicații vor respecta preferințele utilizatorului și vor schimba automat interfața, dacă este cazul. Altminteri, totul se poate face manual, subiect pe care îl vom aborda în acest articol.

La fel ca multe alte aplicații, Google Docs, Slides și Sheets vor prelua setările legate de temă ale sistemului de operare. Asta înseamnă că dacă ai activat dark mode pe Android (10 sau o versiune ulterioară), se va activa și pe aplicațiile respective.

Cu toate acestea, dacă folosești o versiune mai veche de Android, nu ai opțiunea de a activa modul întunecat pe telefon, fie vrei să activezi dark mode doar pe aplicațiile Google Docs, Slides, sau Sheets, poți să o faci. Iată cum…

Deschide una dintre aplicații. În colțul din stânga sus, apasă pe Menu (trei linii orizontale). Selectează Settings > Choose Theme și apasă pe Dark sau Light, fie System Default (după caz).

Dacă folosești o temă întunecată, poți să previzualizezi un document și în mod standard pentru a putea vedea cum arată și pentru alții. Pentru a face asta, deschide aplicația pe care o dorești (indiferent care este un tabel, prezentare sau document) iar în colțul din dreapta sus apasă pe More și apoi selectează View in Light Mode.

Exsită și alte aplicații de la Google care funcționează în dark mode?

Dark mode e valabil, din nefericire, doar pentru Google Docs, Sheets și  Slides pe dispozitivele care rulează pe Android. În schimb, cei care au un iPhone sau iPad nu pot dispune de această opțiune, mai ales, nu în momentul scrierii acestui articol.

În trecut, modul întunecat părea a fi o fiță inutilă, însă acum, din ce în ce mai multe aplicații regurg la adoptarea opțiunii, într-un mod sau altul.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...