Facebook facilitează gestionarea și ștergerea postărilor vechi

Pentru multe persoane, mai ales cele care au crescut în preajma rețelelor de socializare, cum ar fi Facebook, nu este ceva ieșit din comun faptul că regretă, după un timp, existența anumitor postări vechi. Acest fapt se datoreză nepotrivirii a ceea ce transmit repectivele poze, videoclipuri, gândiri cu situația din prezent.

Până acum, pentru a șterge sau ascunde postările, trebuia să derulezi în feed până le găseai, însă era un proces care consuma o groază de timp. Noua opțiune de gestionare a „activității” va apărea de fiecare dată când îți vizitezi profilul și va permite să filtrezi postările conform criteriilor dorite (data, persoanele etichetate, locația, dispozitivul de pe care au fost publicate online, etc…). În plus, acestea vor fi afișate într-un format compact pentru a facilita vizualizarea lor și pentru a reduce timpul pe care în mod normal îl petreceai în zadar ca să găsești ceea ce căutai.

Odată ce ai intrat în această secțiune și scrollezi prin activitatea pe care ai întreprins-o de-a lungul timpului, sunt două lucruri pe care le poti efectua: arhivarea postărilor selectate, astfel încât să nu mai devină vizibile publicului larg, însă pot fi accesate oricând de tine; fie mutarea lor într-un coș de gunoi, loc în care vor fi ținute pentru 30 de zile înainte de a fi șterse definitiv. Ambele metode sunt accesibile de pe pagina de management a activității. De altfel, poți șterge definitiv ceea ce nu mai dorești instat, fără a mai aștepta acea perioadă despre care am discutat anterior. Acțiunile pot fi efectuate în masă, astfel încât eficiența prin care îți poți curăța feed-ul să fie una cât mai ridicată cu putință.

Noua funcție denumită „Manage Activity” a Facebook, va fi disponibilă întâi pe aplicația destinată telefoanelor mobile, iar mai apoi pe desktop și în cele din urmă Facebook Lite cândva în viitor.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...