Netflix extinde oferta de jocuri mobile – cumpără un alt studio

netflix

Netflix nu mai este doar despre filme și seriale. Gigantul de streaming a început, de asemenea, să ofere jocuri mobile abonaților săi. Aceștia se pot bucura de ele fără a fi deranjați de reclame și microtranzacții.

Oferta de jocuri Netflix nu este bogată, dar crește treptat. Acestea sunt în mare parte jocuri simple, dar cu timpul devin mai provocatoare și mai sofisticate.

Pentru Netflix, jocurile mobile nu vor fi o problemă. Acest lucru este evidențiat de posibilitatea de extindere a capacităților proprii prin parteneriate sau achiziționarea de studiouri. Iar recent, compania a anunțat că a preluat sub aripa sa studioul de jocuri Boss Fight Entertainment.

Termenii financiari ai achiziției nu au fost divulgați. În orice caz, este deja a treia firmă de dezvoltare a jocurilor video pe care Netflix a cumpărat-o.

Boss Fight Entertainment a fost fondată în 2013 de foști angajați ai Zynga Dallas și Ensemble Studios, informează TechCrunch. Cel mai de succes proiect este Dungeon Boss Heroes din 2015, care are peste 5 milioane de descărcări în Magazinul Google Play.

Netflix a declarat la lansare că experiența studioului de a crea jocuri de diferite genuri va ajuta la accelerarea eforturilor de a oferi abonaților mai multe jocuri.

Ambițiile Netflix sunt mari, fiindcă jocurile mobile pentru această companie sunt abia la început. Se crede că Netflix poate construi un studio de jocuri de clasă mondială prin parteneriate cu dezvoltatori din întreaga lume.

Compania a reiterat că dorește să producă jocuri frumoase și antrenante fără reclame și microtranzacții. Rămâne de crezut că va respecta această strategie fiindcă prețul abonamentelor a crescut în multe zone ale lumii.

Crearea de conținut de calitate nu se poate face fără resurse adecvate, iar acest lucru se aplică nu numai filmelor și serialelor, ci și jocurilor. Mai mult, Netflix și-a dat seama recent cum să perceapă taxe pentru acei utilizatori care își partajează contul cu persoane din afara casei lor. Cu toate acestea, testează această schimbare doar în trei țări – Chile, Costa Rica și Peru.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...