O schimbare nouă, importantă, de epocă a sosit pentru Nokia cu care evident intenționează să-și arate noua identitate care o va însoți de acum până în următorii câțiva ani. Într-adevăr, după mai bine de 60 de ani, multinaționala finlandeză a ales scena MWC de la Barcelona pentru a anunța decizia de a-și schimba logo-ul, logo-ul care a făcut lumea să descopere telefonia mobilă, care ani de zile a dictat regulile sectorului, mulți încă recunosc și iubesc acest logo.
Prin urmare, pagina merge mai departe, cu un logo mai modern, dinamic și digital, care face parte dintr-o strategie de creștere mai largă. Renunță la caracterul și culoarea emblematică „Yale Blue” în favoarea unui nou stil și nuanță gradient.
Noul logo Nokia a fost prezentat la MWC
Nokia nu mai dorește să fie recunoscută ca o companie care produce telefoane, ci ca o companie „ conducătoare de inovare tehnologică între afaceri și pionierat în viitorul în care rețelele se întâlnesc cu cloudul”. Iată ce a subliniat Pekka Lundmark, CEO-ul Nokia:
„În mintea majorității oamenilor suntem încă un brand de telefoane mobile de succes, dar Nokia nu este asta doar asta. Vrem să lansăm un nou brand care să se concentreze foarte mult pe rețele și digitalizarea industrială, ceva complet diferit de telefoanele mobile clasice”.
Pe lângă dezvoltarea în continuare a sectorului de echipamente de telecomunicații, Nokia se va concentra și pe vânzarea de tehnologii cloud, de rețea și 5G altor companii, cum ar fi Microsoft și Amazon. Nokia are în vedere și ideea de a se dezvolta și de a crește și în alte sectoare.
Deocamdată, rămâne de vazut dacă și, eventual, pentru cât timp se va mai folosi sigla „veche” pe telefoanele care, ne amintim, sunt realizate de HMD Global care deține marca licențiată. De fapt, cele mai recente sosiri, Nokia G22, Nokia C32, Nokia C22 și C02 cu Android Go , încă mai văd prezența scrisului clasic NOKIA atât pe spate, cât și pe față. Vor fi acestea ultimele care vor profita de vechiul logo?
Sursa: nokia.com