Utilizatorii sub 16 ani vor avea conturile de Instagram private în mod implicit

Pentru a proteja tinerii împotriva hărțuirii online, Instagram a luat decizia de a face toate conturile sub 16 ani „private”. Acest lucru înseamnă că postările vor putea fi văzute doar de urmăritorii contului și fiecare urmăritor va trebui să fie acceptat manual de către proprietarul profilului.

Dorim ca tinerii să mențină legătura cu familiile lor și în același timp să-și facă noi prieteni, dar nu vrem ca aceștia să aibă de-a face cu mesaje și comentarii nedorite de la străini.

Instagram specifică faptul că utilizatorii cu vârsta sub șaisprezece ani vor fi în continuare liberi să își facă din nou conturile vizibile pentru toată lumea, explicând că această alegere a fost făcută gândindu-se la creatorii de conținut, care au în mod legitim interesul de a ajunge la un public numeros fără complicații.

Prin urmare, utilizatorii cu vârsta sub 16 ani se vor regăsi automat cu contul „privat”, fără a fi nevoie să facă nimic, dar dacă doresc, pot accesa setările de confidențialitate și pot reveni pentru a-și face postările vizibile tuturor.

Aceasta nu este singura noutate introdusă de Instagram. Algoritmii de acum vor face mai dificilă pentru unii adulți găsirea conturilor copiilor sub 16 ani. Asta înseamnă că platforma de socializare va putea identifica orice comportament suspect, luând măsuri pentru a împiedica un cont de acest tip să contacteze în special tinerii.

Distribuie
Marian Mărian

Marian Mărian

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *