Xiaomi lansează MIUI 12.5 în versiune beta pentru 28 de smartphone-uri

Xiaomi a anunțat sosirea în China a primei versiuni beta MIUI 12.5. Producătorul a lansat o listă oficială cu 28 de modele (deocamdată), care include nu doar partea de top a gamei, ci și produsele mid-range, respectiv Redmi.

Prima versiune beta a lui MiUI 12.5: iată lista dispozitivelor eligibile

MIUI 12.5 nu denaturează ceea ce a fost introdus cu MIUI 12 în aprilie 2020, dar merge mai departe pentru a perfecționa UI-ul și performanța. Printre noutățile pe care le aduce MIUI 12.5 găsim o restructurare a interfaței, care acum ocupă cu 20% mai puțin memoria utilizată și cu 25% (în medie) consumul de energie. De altfel, animațiile au fost îmbunătățite, feedback-ul din partea telefonului este mult mai natural și acum există posibilitatea de a conecta PC-ul cu MIUI+ pentru a gestiona notificările și multe altele.

Ei bine, prima versiune beta deschisă a MIUI 12.5 a fost lansată în China după o perioadă de testare „privată”, cu suport acum pentru 28 de telefoane în cadrul primei tranșe. Pe lângă Xiaomi Mi 11, pe care a debutat noua interfață, găsim pe listă următoarele dispozitive:

  • Xiaomi Mi 10, Mi 10 Pro, Mi 10 Extreme Comemorative Edition, Mi 10 Youth Edition
  • Xiaomi Mi 9, Mi 9 Pro, Mi 9 Transparent Premium Edition, Mi 9 SE
  • Xiaomi Mi CC9, Mi CC9 Pro, CC9e, CC9 Meitu Custom Edition
  • Redmi 10X, 10X Pro
  • Redmi K30, K30 5G, K30i 5G, K30 Pro
  • Redmi K30 Extreme Comemorative Edition, K30S Extreme Comemorative Edition
  • Redmi K20, K20 Pro
  • Redmi Note 9, Note 9 Pro
  • Redmi Nota 8
  • Redmi Note 7, Note 7 Pro

Versiunea stabilă a lui MIUI 12.5 este de așteptat să ajungă pe smartphone-urile companiei în cursul lunii aprilie, la un an de la debutul versiunii anterioare. Primele modele care vor primi actualizarea vor fi Xiaomi Mi 11, Mi 10, Mi 10 Pro și Mi 10 Extreme Comemorative Edition. Din păcate, nu avem încă nicio informație cu privire la versiunea dedicată pieței europene, dar suntem siguri că vom ști mai multe în săptămânile următoare.

Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

Lasă un comentariu

Share to...