Dacia s-a alăturat, de asemenea, mărcilor care și-au reînnoit logo-urile ca parte a operațiunii de reînnoire a identității mărcii. Toate modelele Dacia vor folosi acest nou logo din a doua jumătate a anului 2022. Iată detaliile:
În lumina știrilor apărute în luna aprilie, ca Dacia își poate reînnoi identitatea de marcă și sigla. Brandul „economic” din cadrul Grupului Renault a introdus oficial logo-ul despre care vorbim astăzi.
Conform declarației făcute de Dacia, noua identitate vizuală a companiei se remarcă printr-o nouă siglă și emblemă, care sunt indicatori ai unui brand diferit și afirmativ. Aceste două noi modele au fost create intern de „Design Team”, care au ghidat Dacia încă din prima zi și au încercat să evidențieze esența mărcii. În centrul noii identități vizuale, logo-ul evocă un sentiment permanent de soliditate și echilibru. Prin schimbarea formei literelor „D” și „C”, care sunt imagini inversate, se aduce în prim plan spiritul compact și inteligent al mărcii. Liniile geometrice ale logo-ului dau șirului de litere un sentiment de mișcare mecanică.
Noul logo Dacia reflectă esența logo-ului prin reunirea literelor „D” și „C”, precum verigile unui lanț cu o relație puternică și armonioasă între ele. Noul logo Dacia ușor de recunoscut subliniază marca ca un simbol puternic și semnificativ. Aceste două noi modele, simple și ușor de înțeles, reflectă structura solidă a modelelor Dacia utilizate de milioane de consumatori în fiecare zi. Mai ales elementele reduse de design grafic subliniază faptul că Dacia este un brand care se concentrează pe esențial.
Fiecare piesă se armonizează cu celelalte pentru a forma un întreg coeziv, creând în același timp noi oportunități pentru mai mult conținut digital. Noile elemente de design grafic, precum marca în sine, sunt destul de robuste și flexibile. În timp ce litera „D” în formă de săgeată din logo indică întregul design, aceasta evidențiază sentimentul de mișcare creat de un brand orientat spre viitor. Dacia este, de asemenea, inspirată de natură cu noile sale culori.
Noua identitate a mărcii Dacia va fi adusă la viață prin site-uri, reclame și broșuri specifice mărcii din iunie 2021. Punctele de vânzare Dacia vor trece treptat la noua identitate de marcă de la începutul anului 2022. Începând din a doua jumătate a anului 2022, noua siglă și emblemă vor fi utilizate pe modelele Dacia. Primul model care poartă sigla menționată mai sus va fi versiunea de producție în serie a conceptului Bigster, care atrage atenția prin designul său .
Dacia a dat de fapt semnalele că va schimba sigla atunci când a introdus conceptul Bigster. În galeria de mai jos, puteți arunca o privire asupra fotografiilor conceptului Bigster cu noul logo.
[SURSA]