Contact DIGI: Deranjamente şi servicii cu clienţii

Contact DIGI

DIGI este cea mai populară companie de telecomunicaţii din România, şi datele de contact digi sunt unele dintre cele mai căutate informaţii despre această companie, de aceea Geeki.ro îşi propune să îţi prezinte un ghid practic despre cum poţi contacta compania DIGI România, pentru toate serviciile, inclusiv Digi Mobil sau RCS RDS.

Compania de telecomunicaţii DIGI poate fi contactată în diferite moduri, telefonic, prin email, formular online şi aplicaţie oficială, în acest articol îţi vom prezenta pe rând aceste informaţii într-un singur articol pe înţelesul tuturor. Să începem!

Informaţii de Contact DIGI

Dacă doreşti câteva informaţii rapide despre cum poţi contacta DIGI pentru deranjamente şi asistenţa tehnică, poţi apela numărul 031.400.4414, pentru DIGI Mobil, poţi apela numărul 777.

Pentru mai multe informaţii de contact, te invităm să citeşti articolul complet şi să ne laşi şi un comentariu cu experienţa ta DIGI. De asemenea, vă rugăm să reţineţi că site-ul Geeki.ro nu este afiliat şi nici nu răspunde de problemele avute cu DIGI, vă rugăm de asemenea să păstraţi un mod civilizat de conversaţie în comentarii.

Număr de Telefon pentru Deranjamente

Suport Tehnic și Soluționarea Problemelor

  • Pentru Serviciile de Televiziune prin Cablu și Telefonie Digi: Dacă întâmpinați dificultăți tehnice sau aveți nevoie de ajutor cu serviciile de televiziune Digi prin cablu sau telefonie, vă rugăm să contactați numărul 031.400.4414 pentru asistență.
  • Serviciul de Televiziune Digi prin Satelit: În cazul în care serviciul de televiziune prin satelit Digi nu funcționează corespunzător, echipa noastră de suport este disponibilă la 031.400.4000.
  • Asistență pentru Digi Mobil și Internet Mobil Digi: Utilizatorii de servicii mobile Digi pot solicita ajutor tehnic sunând la 031.400.7777 sau marcând *777 de pe un dispozitiv mobil Digi.

Servicii Comerciale pentru Personale fizice

  • Informații pentru Persoane Interesate să Devina Clienți Digi: Dacă sunteți în căutarea unor noi servicii Digi și doriți detalii despre cum puteți deveni client, ne puteți contacta la 031.400.4600.
  • Asistență pentru Clienții Actuali Digi: Pentru întrebări legate de contractul dumneavoastră, oferte disponibile, detalii despre facturare sau alte servicii pentru clienții noștri existenți, sunați la 031.400.4401 pentru suport.

Informaţii de contact pentru persoane Juridice

  • Servicii DIGI (NET, TEL, TV, Mobil): Contactați 031.400.6500 sau *500 (din Digi Mobil) pentru suport.

Informaţii de contact DIGI Retail

Pentru a asigura accesul facil și rapid la suportul necesar clienților săi, DIGI RCS & RDS pune la dispoziție o rețea extinsă de centre de suport clienți, organizate pe zone geografice. Indiferent de locația dvs. sau de natura asistenței de care aveți nevoie, fie că este vorba despre informații legate de serviciile DIGI, suport tehnic sau orice altă solicitare, există un număr de telefon dedicat gata să vă ofere asistența necesară.

În tabelul următor, veți găsi informațiile de contact specifice fiecărui județ, astfel încât să puteți accesa cu ușurință suportul client DIGI, adaptat nevoilor dvs. regionale. Această organizare vizează să optimizeze și să personalizeze experiența fiecărui client, oferind soluții rapide și eficiente pentru orice întrebare sau problemă întâmpinată.

JudețNumăr PrincipalNumăr Secundar
Alba0358 400 4010358 400 414
Arad0357 400 4010357 400 414
Argeș0348 400 4010348 400 414
Bacău0334 400 4010334 400 414
Bihor0359 400 4010359 400 414
Bistrița-Năsăud0356 400 4010356 400 414
Botoșani0331 400 4010331 400 414
Brăila0339 400 4010339 400 414
București & Ilfov0314 004 4010314 004 414
Buzău0338 400 4010338 400 414
Brașov0368 400 4010368 400 414
Caraș-Severin0355 400 4010355 400 414
Călărași0342 400 4010342 400 414
Cluj0364 400 4010364 400 414
Constanța0341 400 4010341 400 414
Covasna0367 400 4010367 400 414
Dâmbovița0345 400 4010345 400 414
Dolj0351 400 4010351 400 414
Galați0336 400 4010336 400 414
Giurgiu0346 400 4010346 400 414
Gorj0353 400 4010353 400 414
Harghita0366 400 4010366 400 414
Hunedoara0354 400 4010354 400 414
Ialomița0343 400 4010343 400 414
Iași0332 400 4010332 400 414
Maramureș0362 400 4010362 400 414
Mehedinți0352 400 4010352 400 414
Mureș0365 400 4010365 400 414
Neamț0333 400 4010333 400 414
Olt0349 400 4010349 400 414
Prahova0344 400 4010344 400 414
Satu Mare0361 400 4010361 400 414
Sălaj0360 400 4010360 400 414
Sibiu0369 400 4010369 400 414
Suceava0330 400 4010330 400 414
Teleorman0347 400 4010347 400 414
Timiș0356 400 4010356 400 414
Tulcea0340 400 4010340 400 414
Vaslui0335 400 4010335 400 414
Vâlcea0350 400 4010350 400 414
Vrancea0337 400 4010337 400 414
Informaţii de contact DIGI Retail

Suport Online pentru Clienţi

Cele mai rapide şi recomandate metode de contact online sunt prin formularul DIGI, găsit pe site-ul oficial şi despre care am să vă fac un tutorial mai jos despre cum puteţi să îl folosiţi corect pentru a soluţia o problemă, dar şi prin adresa de mail, care este de asemenea folosită în locul formularului de contact şi este la fel de valabilă şi recomandată.

Formular de contact DIGI

Pentru a contacta DIGI și a primi asistență adecvată, urmați acești pași:

  1. Accesati site-ul oficial DIGI, pe adresa: https://www.digi.ro/asistenta/contact
  2. Selectați Serviciul Dvs.: Alegeți din opțiunile disponibile serviciul pentru care aveți nevoie de asistență: televiziune, internet sau telefonie mobilă.
  3. Alegeți Categorie: Din secțiunea de informații, selectați tipul de problemă cu care vă confruntați: suport tehnic, întrebări despre facturi, sesizări depuse sau sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor.
  4. Introduceți Datele Dvs.: Completați cu atenție informațiile solicitate, inclusiv adresa dvs. și codul de client, care este identificatorul asociat abonamentului dvs. DIGI.
  5. Descrieți Problema: Detaliați în câmpul corespunzător situația sau problema pentru care doriți să luați legătura cu DIGI, oferind cât mai multe informații relevante.
  6. Trimiteți Mesajul: După ce ați completat formularul cu informațiile necesare, trimiteți mesajul dvs.
Contact DiGI Online
Contact DiGI Online

Prin urmarea acestor pași, veți putea să contactați eficient echipa DIGI și să primiți asistență pentru problemele sau întrebările dvs. legate de serviciile lor.

Contact prin E-Mail

Pentru a contacta DIGI prin e-mail, folosiţi următoarea adresă de contact: [email protected]

Sfaturi pentru o Comunicare Eficientă cu Serviciul Clienți

O comunicare eficientă cu serviciul clienți este crucială pentru rezolvarea rapidă a problemelor și obținerea suportului necesar. Iată câteva sfaturi pentru a vă asigura că interacțiunea dvs. cu echipa de suport DIGI este cât mai eficientă posibil:

  1. Fii clar și concis: Atunci când descrii problema sau întrebarea ta, asigură-te că ești cât mai clar și concis posibil. Evită termeni tehnici sau jargon care ar putea complică înțelegerea situației.
  2. Folosește un limbaj politicos și respectuos: Chiar dacă te confrunți cu o problemă frustrantă, este important să rămâi politicos și respectuos în comunicarea ta. Acest lucru va contribui la menținerea unei atmosfere pozitive și la o soluționare mai rapidă a problemei.
  3. Pregătește-ți informațiile în avans: Înainte de a contacta serviciul clienți, asigură-te că ai la îndemână toate informațiile relevante, cum ar fi numărul de client, detaliile contului și descrierea detaliată a problemei tale. Acest lucru va ajuta reprezentanții serviciului clienți să ofere o soluție mai rapidă și mai precisă.
  4. Ascultă cu atenție și urmează instrucțiunile: Odată ce ai contactat serviciul clienți, ascultă cu atenție instrucțiunile și recomandările reprezentantului. Urmează-le cu atenție pentru a rezolva problema într-un mod eficient.
  5. Fii răbdător: Unele probleme pot necesita timp pentru a fi rezolvate complet. Fii răbdător și înțelegător în timp ce echipa de suport lucrează pentru a rezolva problema ta.
  6. Înregistrează-ți numărul de referință sau detaliile convorbirii: Dacă este posibil, înregistrează-ți numărul de referință sau notează detaliile convorbirii pentru referințe ulterioare. Acest lucru poate fi util în cazul în care trebuie să revii asupra problemei în viitor.

Prin aplicarea acestor sfaturi simple, vei putea să comunici mai eficient cu serviciul clienți DIGI și să obții rezultate mai bune în rezolvarea problemelor sau întrebărilor tale.

În concluzie

Puteţi contacta DIGI prin diferite metode, atât telefonic cât şi online, dar şi prin magazinele din oraşul dumneavoastră, mai sus aveţi toate informaţiile necesare şi dacă tot nu reuşiţi să contactaţi DIGI, vă recomandăm să ne lăsaţi un comentariu pentru a vă ajuta în această privinţă. Sperăm că acest articol despre Contact DIGI a fost informativ şi că v-a fost de ajutor.

Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.

61 de comentarii la „Contact DIGI: Deranjamente şi servicii cu clienţii”

  1. Buna! Cel mai prost serviciu de internet: DIGI.
    Am facut o gramada de sesizari si reclamatii, de o luna nu a venit nimeni sa rezolve problema.
    Se intrerupe conexiunea din minut in minut.

    Răspunde
    • Corect.
      Și eu la fel. Sunt niște ignoranți, dar vor recenzii pozitive… Mie nu mi-au activat datele în sistem și-mi cer să plătesc factura a doua oară.

      Răspunde
    • Ce fac, nu merge internetul! Am 6 luni de cândam instalat acasă, am putut să-l folosesc 1/2 oră! Ce spuneți de asta? Digi!

      Răspunde
      • Buna ziua,deoarece nu am reusit sa gasesc un formular de reclamatii va plasez una aici!Ieri in jurul orei 15.30 am apelat serviciul deranjamente ptr o problema a cablului tv…mi sa spus ca o sa se trimita o echipa dar nu au venit.Azi am apelat iar acelasi numar si mi sa spus ca exista o problema in zona la noi si cand se va rezolva voi primi un sms,pana acum nimic .Deci dei de la rcs -rds as avea totusi rugamintea sa vina cineva sa imi rezolve problema cablului .

        Răspunde
  2. Pentru rezilierea unui contract cum pot sa ma adresez dvs. in conditiile actuale

    Răspunde
  3. Cel mai neserios firma….de 5 ore am ramas fara internet si cablu….dupa 3 sesizari va fii remediat doar a doua ziii.asta da servicii.bravo

    Răspunde
    • Am facut un contract pt cablu tv,dar foarte greu se misca nu stiu cit trebuie sa astept si din ce moment voi începe sa platesc

      Răspunde
    • Buna ziua, va recomandam sa contactati suportul clienti DIGI daca nu, va puteti deplasa in cel mai apropiat punct Digi, in functie de cum aveti contractul puteti renunta la serviciile DIGI, noi nu reprezentam serviciul de telecomunicatii, informatia primita este una recomandata doar. O zi frumoasa, speram sa rezolvati!

      Răspunde
  4. buna ziua am un containar pe un teren in Santana de mures pe str Mori si as dori sa-mi bag internetul ,exista fibra optic la poarta insa operatoare la care am fost tot imi cere numar de casa pe care primaria nu poate sa mi dea pana nu vine puz-ul.mentionez ca eu mai am doua abonamente pe numele meu la compania dumneavoastr si ma gandeam ca de sar putea factura pe una din abonamente cu specificare ca s-a montat in Santana. Intrebarea mea este daca pot monta internet fara numar la casa sper sa se gaseasca o solutie convenabila MULTUMESC!

    Răspunde
    • Buna ziua, va recomandam sa sunati la servicii cu clientii pentru lamuriri. Posibil sa faceti contractul pe o adresa normala apoi sa transferati serviciile acolo unde aveti nevoie, insa facturile sa le primiti si sa le platiti pe baza adresei normale. E doar un gand, nu stiu daca se poate acest lucru cu adevarat.

      Răspunde
    • Bună ziua! Acest Digi Mobil, RDS și ce mama dracului mai este! Sunt niște nemernici! De 3 zile nu merge nici TV nici internetul. Am vreo 10 seziari. La fiecare sesizare aștepți cel puțin 30 minute. Este a doua zi când stau acasă săi aștept. Promisiuni din 2 în 2 ore. Dar nimic.

      Răspunde
  5. Buna ziua!
    Am făcut un contract cu firma dvs. pe 15 iunie 2020. Ieri, 3.072020,au venit băieții de la tehnic sa instaleze cablul TV, dar imediat după ce au sosit la locație, au primit un telefon, care ii solicita la alta adresa. Au spus ca vor reveni astăzi 4.07.2020 sa instaleze cablul TV. Nu au revenit. Va rog sa va tratați toți clienții cu aceeași seriozitate și sa dați dovada de profesionalism. Va rog sa faceți demersurile necesare pentru a ma putea branșa și eu la cablu. Ii voi aștepta mâine la locație. Aștept confirmarea dumneavoastră telefonică. Și pentru mine este o urgenta. Mulțumesc anticipat!

    Răspunde
    • Bună-ziua! De pe data de 24.06.2021 am solicitat telefonic o echipă deoarece televizorul meu nu mai recepționat niciun canal. Ieri am avut două solicitări, azi trei dar nu a venit nimeni. Azi nici celelalte televizoare n-au mai mers. Mi se spune că sunt prea solicitați de aceea nu au ajuns. Dar au trecut 2 zile, e posibil așa ceva? Cum plătim abonamentul așa ar trebui să fie și serviciul. Poate dv să faceți ceva.

      Răspunde
  6. Am facut un contract la DIGI pentru cablu tv si internet . Acest contract a fost facut in data de 6 august 2020 . am sunat si am intrebat care este situatia si cand vor veni sa onoreze contractul . Nu am primit nici un raspuns . Va rog faceti ceva si urgentati instalarea . Pentru mine este o urgenta . Nu ma contactat nimeni sa imi spuna ceva . Va multumesc .

    Răspunde
  7. Bataie de joc.sunt un abonat vechi ,de la infintarea digi in comuna CERMEI ,si am foarte multe sesizari in legatura cu televiziunea pe cablu si internet,chiar si in acest moment de 3 zile nu avem internet si televiziunea este cu purici ,sau canalele hd ,blurate si este vorba de o strada intreaga cu vreo 10 abonati,. Nu mai stim ce sa facem, probabil vom ajunge in instanta,

    Răspunde
  8. sa va fie rusine ,ne lasati pe mana unui robot ore in sir .Va platesc cate 3 luni si eu nu pot folosi internetul de 2 saptamani si petrec cu robotul o ora ,sunte-ti foarte ocupati

    Răspunde
  9. Este inadmisibil sa nu va respectati clientii. Am ajuns sa va sun de cateva ori pe saptamana ca sa imi rezolvati problema de internet care ba merge, ba nu merge. Am cumparat tot ce ati zis, dar aparatele voastre nu vreti sa le schimbati, am facut tot cum ati cerut si degeaba. Nu inteleg, trebuie sa mergem la OPC ca sa se intample ceva?

    Răspunde
  10. Buna ziua! Am solicitat pachetul televiziune,internet si portare numar ati trimis cartela telefonica si de 3 saptamani asteptam sa vina sa ne instaleze sunam in continu si ne spune ca sunteti in urgenta-nu va e rusine sa pacaliti oamenii?,am cerut sa vorbesc cu un sef de departament si o d-na pe nume Andreea a spus ca nu exista,vreu sa ii spun d-nei respective ca in orice corporatiie sunt sefi de departamente este o minciunoasa!

    Răspunde
  11. Nu am sa mai plătesc cablu pana nu se rezolvă e o bataie de joc.Bate vântul se deranjeaza ploua la fel ninge la fel nu se poate face nimic sunt angajați de mantuiala.

    Răspunde
  12. Am facut solicitare pt conectarea internetului de o luna am mi sa facut contract si am sunat de 5 ori pt a fi conectata…insa in zadar….Cred ca o sa ajung la OPC ….alta solutie nu vad….sa sun de 5 ori sa mi se spuna ca cererea a fost urgentata si voi fi contactata in cel mai scurt timp….iar cel mai scurt timp nu stiu ce inseamna pt dvs….a trecut o luna….

    Răspunde
  13. V-as ruga sa introduceți in grila de programe postul Uniunii Europene ARTE. am formulat solicitarea telefonic, dar doamna care a răspuns nu știa amănunte, mi-a recomandat să sun la un alt serviciu, însă rețelele va sunt foarte ocupate și ar însemna sa petrec un timp prețios din viața mea in compania unui robot.
    Mulțumesc!

    Răspunde
  14. Buna ziua! Am probleme cu wifi-ul de un car de luni. Nu este posibil sa am un meeting fara sa se intrerupa din minut in minut conversatia si nu se mai conecteze cateva minute bune deloc. Asta in conditiile in care stua la nici un metru distanta de router. Am facut azi iar 3 sesizari pentru ca lucrez de acasa si nu pot sa fac nimic fara internet (laptopurile noi nu au posibilitatea sa folosesti internetul prin cablu, deci fara wifi functional esti mort). Cica vine cineva intre orele 17-19 (este ora 20) si tot astept.. Pe telefon e aceeasi problema. Mi se pare inadmisibil si de neinteles de ce nu functioneaza un serviciu de internet basic in anul 2021. Mereu laudam Romania pt internet.. insa de ceva vreme sunt profund dezamagita pt felul in care mai ales DIGI ofera acest serviciu.

    Răspunde
  15. Buna ziua !Am si eu o problema de foarte mult timp .In comuna Stoienesti jud Giurgiu nu am nici un fel de semnal la telefon .Locuiesc pe str Boncii si semnal zero .Care ar fi cauza ?Abonatii de la Telekom nu au probleme .

    Răspunde
  16. Buna ziua! De o saptamana intampinam probleme cu internetul pe strada Moldovita, sector 4, Bucuresti. Am efectuat nenumarate apeluri in call center si mi se spune ca sunt incidente. Vreau sa se rezolve problema cat mai repede. Conexiunea este intrerupta mereu din cauza serviciilor dumneavoastra. De o saptamana mi se spune ca se va rezolva si nu se concretizeaza nimic. Aceste incidente trebuie efectuate pe timp de noapte, nu ziua cand clientii folosesc internetul. Este bataie de jos vis a vis de clientii dumneavoastra!! Va rog sa rezolvati urgent problema. In caz contrar ne vom retrage din aceasta retea!!!

    Răspunde
  17. BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI PRIN POSTA CONTRACTUL PE CARE L-AM INCHEIAT CU DV. DOAMNE PE CE PLANETA SUNTEM?
    BUNA ZIUA, VA ROG SA-MI TRASMITE-TI CONTRACTUL PRIN OFICIUL POSTAL LA ADRESA UNDE MI S-A INSTALAT CABLU TV. NU AM DE LA DV. NICI O FORMA LEGALA. IMI CERE-TI DATE DIN CONTRACT – COD CLIENT , EU DE UNDE SA LE IAU. NU DORESC FACTURA ELECTRONICA, NU AM CALCULATOR PERSONAL. VA ROG SA MA INTELEGE-TI CA NU POT FACE PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU. NU AM CONTURI DESCHISE PRIN BANCI. DECI ESTE CLAR CA MA INTELEGE-TI. MULTUMESC. ASTEPT CONTRACTUL INCHEIAT CU DV. SI FACTURA DE PLATA PRIN POSTA LA DOMICILIUL RESPECTIV. AM ACEST DREPT LEGAL DA? NU FAC PLATA FACTURII DACA NU-MI TRIMITE-TI FACTURA LA DOMICILIU PRIN POSTA. NU SUNTEM MARIONETE, SUNTEM OAMENI SI SA NE RESPECTAM. DACA NU POT REZOLVA ACEASTA PROBLEMA SUNT NEVOITA SA REZILIEZ CONTRACTUL CU DV. IN TERMEN DE 30 DE ZILE.
    VA MULTUMESC PENTRU INTELEGERE.

    Răspunde
  18. Sunt din Vulturești Argeș am o problema la cablu tv de trei saptamani și nu mă bagă nimeni în seamă spune de fiecare dată că .nu mă aude dece?pt că eu plătesc serviciile de fiecare dată mă ajuta cineva?

    Răspunde
  19. Bună seara faceți ceva cu grila de program nu este în concordanță cu ora vă mulțumesc asta se întâmplă de când sa dat oră înainte

    Răspunde
  20. 0 seriozitate,de 8 ore am anunțat că nu funcționează cablu tv Va rog frumos pe perioada cît nu a funcționat să-mi dați bani

    Răspunde
  21. De 2 zile am facut 3 sesizări ca nu merge atat cablu tv cat si internet ul fara a se deranja seriviciul tehnic in a rezolva problema, azi fiind sambata vor veni probil doar luni, mari nesimțiți!

    Răspunde
  22. Cum este posibil am rămas fără semnal la tv de 48 de ore o stradă întreaga am făcut sesizări si nimeni nu ne bagă în seamă este vb de com.jebel jud. Timis oare mai asteptam mult sa vina o echipă la fata locului sa vada despre ce este vorba

    Răspunde
  23. Sunt în Germania, nu-mi merge nici voce sau internet,am activat romingul înainte de a ieși din țară, vreau rezolvare până nu reziliez contractul, bătaie de joc.sper să-mi și răspundeți!

    Răspunde
  24. Buna seara! De o luna de zile am mari probleme cu internetul . Ori de câte ori nu am semnal trebuie sa merg la companie pentru că telefonic, nu îmi răspund. Astăzi,5 august am fost din nou, avenit un tip,bai mama lui,care a gâdilat routerul lor, căci acolo este problema,a mers fix ,până la orele 18,acum iar nu am semnal..am incercat sa dau telefon,un robot spune prostii și nu poți să spui problema. Avem fibra optica la.intrarea in bloc ,dar degeaba,nu instalează nici fibra,nu își schimbă mici routerul. Calarasi

    Răspunde
  25. Cel mai prost furnizor de Internet
    Am facut mai multe reclamații si nu sa rezolvat nimic
    Platesc contractul de 3 luni si inca nu am internet
    Rusine domnilor,,, DIGI,,, 😢😢😢😢😢

    Răspunde
  26. Multumesc Dlui Paul pentru felul prompt in care m-a asistat in rezolvarea problemei mele. Super serviciu cu clientii.

    Răspunde
  27. Vă rog mult să reveniți la cererea mea de relocare Nr. 2997514194 /07.01.2022 a facturii la energie electrică pe luna noiembrie ce a rămas neplătită, deoarece ajutorul de căldură a intrat pe luna următoare și nici nu a acoperit întreaga sumă. Mesaj să plătesc îmi dați, dar nu am salariu cu ce plăti nici măcar mica diferență, de aceea am făcut cerere la Primărie. Iar luna următoare beneficiez de întreaga compensare, e mai mare și acoperă întreaga factură. Nu mă obligați să ajung la Protecția Consumatorului, nu eram de față deci nu am eu o vină. Eu când plătesc factura nu e deja emisă? De ce să nu puneți corect banii unde trebuie fără să îmi cereți mie, fără să îmi faceți un stresa inutil. Mulțumesc de înțelegere

    Răspunde
  28. Bună ziua, am abonament la Digi Internet + TV , as vrea sa mă conectez la digi.online pe telefon pentru a vedea programele tv de pe telefon, însă îmi cere să mă autentific cu mail / client ID și parola, ei bine unde găsesc acest cont? Client ID am înțeles că este pe factura, dar parola unde o găsesc? Că mie când mi-au băgat pachet-ul dumneavoastră nu mi-a făcut nimeni cont sau să-mi zică cineva ceva de vreun cont…? 🤔

    Răspunde
  29. Buna ziua astept de 3 saptamani sa vina cineva sa imi instaleze cablu de la tv si internet se poate asa ceva sa astepti atata timp

    Răspunde
  30. Neseriosi si nesimtiti! Doua zile de apeluri pentru ca nu merge netul si nu a venit nimeni. La fiecare apel zic sa astepti min 2:30 h, cred ca fiecare sesizare o trec ca pe una noua. Este a n-spea mia oara cand asteptam ca prostii sa ne onoreze cu asistenta gigeii de la Rds…D-ne fereste sa fie nevoie de interventia lor…

    Răspunde
  31. Astăzi Acum Vineri 1/07/2022. Draga Marian
    Raluca Te Roagă Marian Acum Rețele wi-fi Digi-K4DK Parolă
    Raluca Te Roagă Marian Acum scris Wi fi Digi-k4DK Parolă Vrei Raluca Citește Marian Da

    Răspunde
  32. Pentru toti care au facut sesizari in comentarii , e clar ca nu stiti diferenta dintre un blog si ceva informatii utile si site-ul digi oficial.

    Daca voi credeti ca plasand sesizari in comentarii pe un site oarecare se va rezolva ceva , e clar , va meritati soarta si meritati sa fiti tepuiti nu de digi , ci de toate firmele de telefonie.

    Răspunde
    • Bună ziua, vă mulţumim pentru intervenţie. Într-adevăr nu prea se face diferenţa dintre blog şi site-ul oficial digi, însă nu doresc să fie ţepuit nimeni, sper că marea majoritate să vadă acest articol util şi să rezolve orice problemă pe care o are cu operatorul în cauză.

      Răspunde
  33. Alo Digi,aștept de 1 luna sa vina cineva, sa-mi bage cablu și nimic ,am tot sunat, am copii mici ,nu ii pot tine fără tv,nu se poate asa ceva ,pt extindere de fibra de 300m ,trebuie sa aștept ani de zile?Cât sa mai aștept, sunt dezamăgită complet😔

    Răspunde
    • Bună ziua, vă rog să luaţi la cunoştinţă că acest website este pur informativ cu informaţii de contact şi ne asumăm nici un fel de afiliere în legătură cu compania despre care am oferit nişte informaţii de contact. Dacă vă putem ajuta într-un fel cu privire la alte informaţii de contact, vă rog să ne spuneţi acest lucru în comentarii! Vă mulţumesc!

      Răspunde
  34. Doresc sa plătesc din străinătate o factura restanta dar m au pasat la firma de recuperare Cum sa fac. Abonamentul este pe adresa din Brasov

    Răspunde
  35. Să nu aveți încredere în DIGI.E o făcătură să acapareze clienți.La deranjamente nu vin decît dacă insiști după 3-4 zile.Rușine,am renunțat ptr.Orange.

    Răspunde
  36. Trec zile și nu sunt în stare să răspundă la o întrebare foarte de bază în servicii publice și anume „În ce zi se va face instalarea serviciului de Internet ?” Atenție, nu e vorba că doresc să fiu anunțat că vine să facă instalarea – să instaleze când consideră dumnealor. Nu. E vorba de a ști când va fi acea zi, aproximativ, pt. a putea să-mi organizez planurile / calendarele proprii. Nu sunt în stare să răspundă cu zilele la o întrebare foarte de bază în domeniul serviciilor publice. Ultima oară când am verificat, am văzut agende în librării unde oamenii își pot face un minim de planificare. Mulțumesc pentru răbdare.

    Răspunde
  37. Am un deranjament anuntat atat online cat si telefonic de 48 de ore. Mi se pare o mare tampenie sa nu existe un numar de telefon dedicat numai deranjamentelor. La orice numar suni, trebuie sa stai jumatate de minut sa auzi textul ca apasa 1 pentru abonament, apasa 2 pentru alte servicii. De ce nu exista apasa 3 pentru deranjamente? Probabil asa da grupul inainte din minutele prostilor care stau sa asculte. Dupa ce reusesti sa termini de ascultat textele, trebuie sa stai alte 10 minute ca poate te preia un operator. Sa fereasca Dumnezeu sa dai un deranjament pentru o ruda, sa nu faceti greseala asta, decat daca aveti toate datele: id, CNP, etc. Este foarte complicat pentru cei de la DIGI sa gaseasca un client dupa nume si adresa. Dupa cum am spus la inceput deranjamentul este dat deja de 48 de ore si mi s-a spus ca echipa ve veni peste alte 48 de ore. Promptitudine maxima! Seriozitate maxima! Cireasa de pe tort?

    Răspunde
  38. Buna ziua,
    Ma numesc STOIA ELENA NR TEL XTEADADAD
    Sunt in Franța și nu pot sa vorbesc la telefon normal numai prin wifi

    Răspunde
  39. Niște neserioși, am sunat de 4 zile la ei să-mi monteze un tel fix, mau programat peste 3 zile, dar nici atunci nu au sosit, nici măcar sa sune sa anunțe

    Răspunde

Lasă un comentariu

Share to...