Apple se pregătește să plaseze reclame în aplicațiile sale de pe iPhone și iPad. Potrivit celui mai recent raport Bloomberg, gigantul tehnologic; dorește să afișeze reclame în aplicații precum Hărți, Cărți și Podcasturi, aplicatii pe care le-a preinstalat pe dispozitivele sale .
Noul raport Bloomberg de la Mark Gurman a mobilizat utilizatorii Apple. Afișând anunțuri sub formă de „aplicații recomandate” în App Store, Apple va încorpora o strategie similară în celelalte aplicații ale sale. De exemplu, când căutați restaurante în aplicația Hărți, companiile care fac publicitate la Apple vor apărea în partea de sus a căutării.
Gurman a mai spus că, deocamdată, Apple nu va pune reclame personalizate în diferite părți ale sistemului iOS, cum ar fi secțiunea Setări. Aceasta este o politică publicitară folosită de Xiaomi de ani de zile ca reclame MIUI.
Nu se poate spune că reclamele afișate în App Store deranjează utilizatorii. De exemplu, un utilizator care caută „editare foto” vede aplicații care plătesc Apple pentru publicitate în partea de sus a rezultatelor căutării.
În prezent, nu există reclame în aplicațiile iPhone, în special în Hărți. Apple, care vrea să transforme această situație într-o oportunitate, se teme că expresia publicitară va crea confuzie. Prin urmare, va plasa o secțiune precum „Este o reclamă ” în conținutul care va fi prezentat.
Se crede că un abonament de publicitate poate fi testat și pentru serviciul Apple TV Plus. În timp ce platformele concurente precum Disney+ și Netflix lucrează la abonamente cu reclame, se așteaptă ca Apple să ofere o opțiune de publicitate la preț redus.