ŞtiriTehnologie

Netflix este optimist! 40 de milioane de abonați vor veni cu noul plan economic

Emilian Padureanu 16/09/2022

Netflix nu a fost impresionat de scăderea abonaților suferită în mod evident în prima fază a anului 2022 și pare destul de optimist în ceea ce privește tendința de viitor, datorită sosirii iminentă a noului plan de abonament low-cost adăugat care conține publicitate.

Confirmarea venise abia în iunie anul trecut din spusele aceluiași CEO al Netflix, Ted Sarandos, care indicase începutul anului 2023 pentru introducerea noului plan. Dar apoi în ultima vreme a apărut o anumită grabă din partea companiei, poate datorită mișcării similare pe care o va face concurentul Disney+ , dar în avans (vorbim despre decembrie 2022).

Surse apropiate companiei au indicat chiar în noiembrie posibila lună de debut a planului Netflix cu reclamă și, deși nu există încă un comunicat oficial, această mișcare nu ar surprinde atât de mult. Gigantul de streaming a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru al anului 2022, iar eforturile de a încerca să compenseze pierderile prin creșterea costurilor abonamentului s-au întors în mare măsură, deoarece și mai mulți utilizatori au fost forțați să-și anuleze planurile de abonament.

Acum că sunt în joc noi concurenți, printre care cel mai recent și periculos este cu siguranță Paramount Plus ( de ieri disponibil și în Italia ), este nevoie de o schimbare timpurie și acesta pare să fie trendul de la sfârșitul anului.

S-a spus inițial că, există o atmosferă de optimism în cadrul companiei. Au fost făcute proiecții preliminare, care sugerează că, odată cu noua versiune suportată de reclame, serviciul de streaming ar putea adăuga încă 40 de milioane de spectatori noi până în 2023 . Indiscreția vine de la Wall Street Journal , care relatează că a vorbit cu un purtător de cuvânt al Netflix, care este și protagonistul unui ghilimele pe care ne propunem să-l urmăm.

„Suntem încă în stadiile incipiente ale deciziei cum să lansăm un nivel mai accesibil, susținut de reclame și nu au fost luate decizii.”

Raportul de proiecție citat de Wall Street Journal , ia în considerare un document împărtășit între Netflix și partenerul său de publicitate, Microsoft, care vizează viitorii săi cumpărători de reclame care urmează să fie incluse în serviciu. Netflix și-a oferit astfel proiecțiile pentru noii „spectatori unici” din piețele selectate unde își va lansa planul susținut de reclame.

Acestea sugerează că din 40 de milioane de utilizatori noi, până la 13,3 milioane ar trebui să provină din Statele Unite, în timp ce restul vor implica țări precum Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Japonia, Coreea, Mexic, Spania, Statele Unite ale Americii. Regatul și bineînțeles și Italia. De asemenea, Netflix a spus că platforma ar putea ajunge la încă 4,4 milioane de telespectatori unici la nivel global până la sfârșitul anului 2022 .

Între timp, totul este pregătit pentru noul eveniment anual, Tudum, dedicat fanilor și în cadrul căruia vor fi dezvăluite multe noi funcții pe partea de conținut. Numirea de anul trecut a fost urmată în streaming de peste 25 de milioane de utilizatori și se așteaptă un succes și mai mare la următoarea întâlnire. 

Share to...