TechAutoBMW recomandă păstrarea mașinii, în loc...

BMW recomandă păstrarea mașinii, în loc de cumpărarea uneia noi sau second hand

Monika Dernai, șefa echipei de sustenabilitate de la BMW, a sugerat săptămâna trecută că o modalitate de a reduce deșeurile și impactul mașinilor asupra mediului este de a le face mai durabile.

- Publicitate-

Chiar dacă ai putea crede că BMW dorește ca clienții săi să își schimbe cât mai des vehiculele, producătorul auto german recomandă de fapt altceva. Monika Dernai, șefa departamentului de sustenabilitate al BMW, a declarat că păstrarea vehiculelor mai mult timp este soluția corectă, în loc de înlocuirea acestora la fiecare doi ani.

„Trebuie să ne gândim cu adevărat la prelungirea duratei de viață a mașinilor; nu să avem o piață de mașini de ocazie în care să ne vindem mașini unii altora, ci poate să luăm o mașină și să-i prelungim viața”, a declarat Dernai pentru AutoExpress.

În loc să cumpere mașini noi, BMW recomandă clienților să își păstreze mașinile existente și să le actualizeze periodic. Acest lucru ar reduce, în cele din urmă, risipa din industria auto. Clienții ar putea reîmprospăta interiorul vehiculelor lor, iar piesele de schimb ar fi vândute chiar de BMW.

Dernai speră că pe piața secundară vor apărea „noi seturi de abilități, cum ar fi proiectarea mașinilor astfel încât să poți scoate scaunul și să instalezi unul nou, făcând autovehiculul să arate ca o mașină complet diferită.”

De altfel, BMW a anunțat că vehiculele sale electrice vor fi mai accesibile în următorii ani, ceea ce reprezintă o veste excelentă pentru cumpărătorii de automobile germane. În plus, cele mai multe dintre viitoarele mașini BMW vor fi destul de durabile, deoarece vor folosi Android Automotive. Acest nou sistem de operare face posibilă trimiterea mai multor actualizări unui automobil de-a lungul vieții sale.

- Publicitate-
Marian Mărian
Marian Mărian
Marian prezintă un interes ridicat față de marketingul digital. Acesta consideră că internetul e un mediu minunat care oferă oportunități nelimitate utilizatorilor de a se dezvolta și de a-și exprima creativitatea. Cu o experiență vastă în copywriting, Marian a redactat articole pentru revista online de ştiri şi informaţii tehnologice BetIT, în perioada 2016-2018. Apoi, din 2019, Marian a preluat rolul de Redactor-șef adjunct și SEO Specialist în cadrul portalului de ştiri şi informaţii IT&C intitulat GEEKI. Pe lângă capabilitățile sale de gândire critică, fiind capabil să facă diferența între corelație și cauzalitate în domeniul SEO, acestuia îi place, de altfel, să scrie articole despre diverse subiecte ce țin de tehnologie, știință și divertisment.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Trending