Netflix înregistrează o scădere bruscă a numărului de noi abonați

By
Marian Ciobanu
Redactor-șef
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce...

Marți (20), Netflix a lansat un document destinat acționarilor și investitorilor săi care raportează rata de creștere a noilor abonați în primul trimestru al anului 2021. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, rezultatul a fost sub așteptări și a descurajat piața de valori, scăzând prețul pe actiune cu 12%, care a ajuns la echivalentul a 67,97 USD după câteva ore de funcționare de la publicarea datelor.

Scăderea bruscă poate fi explicată prin datele publicate de Netflix: anul trecut, la începutul carantinei din cauza Covid-19, compania a primit aproximativ 16 milioane de noi abonați în 3 luni. Anul acesta, până acum, s-a înregistrat o creștere de „doar” 3,98 milioane de noi abonamente, echivalentă cu o reducere de 75,37% față de performanța din 2020.

Pentru a înrăutăți lucrurile, Netflix a declarat în ianuarie anul curent că va primi cel puțin 6,3 milioane de noi abonați pentru această perioadă. Acum, compania așteaptă încă 1 milion de noi abonati pentru trimestrul următor, totalizând 4,8 milioane – substanțial sub așteptări.

scadere

O parte a problemei poate fi explicată prin doi factori: primul este că creșterea semnificativă a numărului de abonați anul trecut a fost determinată de începutul carantinei, când mulți oameni s-au alăturat unor platforme precum Netflix pentru divertisment.

Pe de altă parte, scăderea numărului de producții din cauza pandemiei a redus, de asemenea, interesul utilizatorilor pentru Netflix, mai ales atunci când se iau în considerare noi concurenți, precum Disney + și catalogul său de productii originale. Pentru a remedia problema, compania pariază pe filme noi cu vedete mari , precum Gal Gadot și Ryan Reynolds, pentru a-și spori colecția și a aduce mai mulți abonați .

Etichetat:
Distribuie acest articol
Redactor-șef
Urmăriți:
Marian Ciobanu, redactor-şef la Geeki.ro, pasionat de tehnologie, maşini, divertisment, ştiinţă şi jocuri video. A fost fondator și redactor-șef la BetIT (2014-2018), iar din 2019 conduce Geeki.ro, un portal de știri IT&C și articole despre Hi-Tech și gaming.