Noul film Netflix, Red Notice, continuă să atragă atenția fanilor. Producția, care își întâmpină publicul în categoriile de comedie de acțiune, atrage atenția și prin distribuția sa. Se pare că filmul cu buget mare al lui Netflix a reușit să ofere un raport calitate-preț bun.
Pentru că, potrivit celor mai recente rapoarte distribuite, cel mai popular film al platformei a fost Red Notice. Conform cercetărilor efectuate asupra timpului de vizionare, producția a atins un nivel greu de depasit.
Red Notice este cel mai vizionat film Netflix
Potrivit datelor împărtășite de Netflix, Red Notice își salută publicul ca fiind cea mai urmărită producție de pe platformă. Filmul, a fost urmărit 300 de milioane de ore în total, a reușit să doboare precedentul deținător al recordului, Bird Box. Bird Box a ocupat locul doi cu 282 de milioane de ore vizionate. Al treilea pe listă este Extraction, cu Chris Hemsworth în rol principal, cu 231 de milioane de ore vizionate.
În ciuda tuturor acestor evoluții pozitive, feedback-ul publicului despre filmul Red Notice nu este foarte luminos. Nota de pe Rotten Tomatoes, unul dintre cele mai populare site-uri de recenzii de filme, are o rentabilitate de 35% . Acest raport arată că filmul nu a fost plăcut.
Performanțele actorilor sunt citate ca principala sursă de comentarii negative pentru film. În special, opinia că copiile lui Ryan Reynolds personajul lui Deadpool și Gal Gadot din Wonder Woman nu s-au ridicat la asteptari. Prin urmare, mulți spectatori, care au avut probleme cu originalitatea, au fost nevoiți să acorde filmului un scor mic. În plus , acest succes al Red Notice arată încă o dată că nu trebuie să fii foarte calitativ pentru a fi popular în industria cinematografică.